Hejsa :-)
Jeg mødte for 2 uger siden en super sød fyr. Vi kyssede den første aften, og siden søndag har han været på besøg 3 gange, (efter at lille-pigen er kommet i seng). Han er virkelig sød, og forstående omkring min datter (han skal ikke møde hende før jeg er mere sikker i min sag).
Vi passer hinanden rigtig godt, han tager meget hensyn, og behandler mig som en prinsesse. Vi kan snakke om alt, og jeg har endnu ikke skræmt ham væk;-) Men i mine tideligere forhold har jeg altid mærket følelsen af at "der bliver noget med den her fyr"... og det har jeg ikke med Casper. Hvilket skræmmer mig....
Jeg har været single i 3½ år (skilt i 3). Jeg er nervøs for at jeg bare "udnytter" ham pga savnet til en kæreste!!
Han har flere gange nævnt nogle ting, som tyder på han er faldet mere for mig, end jeg for ham... så sent som i går, spurgte han om jeg på et tidspunkt kunne finde på at flytte til Mors... (Jeg er bosat i Thisted). Han kan give mig den store børneflok jeg drømmer om, og har hus og have som lille-pigen ville elske.
Jeg ved jeg lyder en smule overfladisk, men det er jeg altså ikke..., er bare møg-forvirret....
Hvordan havde i det med jeres partner da i mødtes?? Vidste i at det var HAM/HENDE!??? Eller gav i det tid??
Ha en rigtig god weekend.
Knus Pernille
Anmeld