Vis mig dit barns/børns vinteroutfit 2012! Her er Marias:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2012

Rikke, Liam & Linus

Peiner skriver:

Her er jeg så godt som færdig med at købe vintertøj 

Flyverdragten fra Color Kids blev allerede købt i sommers. Så fik den til en god pris.

Hue fra Hempel samt elefanthue og luffer fra Reima er alle købt på tilbud over nettet her i september.

Vinterstøvlerne fra Anuglus er købt til spot pris på Trandsale.

Jeg elsker et godt tilbud 

Til brug i vuggestuen har jeg købt en Alpin flyverdragt fra Bilka og elefanthue fra Racing Kids, også denne blev købt i sommers på tilbud  Mangler kun et par luffer til burg i vuggestuen.

Er helt vild med tophuen, hvor er den fra?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

Camulla

Laulund87 skriver:

Ja jeg ved godt hun har meget, 2 af hver ting faktisk, men vil være sikker på hun har nok og gider ikke stresse over at få noget rent/tørt til næste dag ALT på nr 2 billede er købt billigt/brugt og har kostet mindre end 300 kr tilsammen

Kom glad med billeder

Her er Jonas' vintertøj og sko. Kun skoene er nye, dem købte jeg igår, resten har været Micas'  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. september 2012

Muhmi

Fedt! Synes især jakken ser lækker ud Og billigt

Måske vi er tidligt ude for der er ikke andre der vil vise billeder, måske jeg skal hive den frem om en måneds tid igen

Den ER også mega lækker og dejlig varm!

Kan godt være det er en tand for tidligt, jeg mangler stadig at købe vanter, halsedisse samt en god elefanthue

Glemte også et billede af hans fleezesovedragt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. september 2012

Laulund87

Mette&Alexander skriver:

Jeg er endu ikke færdig med at købe vintertøj, men har jo også 2 der skal have.... og den ene er bh barn så jo der skal 2 flyverdragter til, så der er en ekstra når den er godt møget til/pisse våd og ikke kan nå at blive vasket og tørret på en aften/nat... 

Men har da jakker til dem begge, vinterstøvler, flyverdragt 1 til hver, vanter til lærke, så mangler huer til begge og vanter til Alexander. Men dete rda noeget af en udskrivelse når den ene skal have 2 gange af næsten det hele og så i år en mere. Godt der snart kommer nogle børnepenge.... 

Puha ja det er altså dyrt! Det dyreste her er Hummel flyverdragten til 899 kr og huen der passer til til 249 kr Men så har jeg sparet mange penge på det andet ved at købe på Trendales

Anmeld

20. september 2012

Laulund87

meem skriver:

Jeg skal da lige ha taget billeder af tøsernes imorgen, så kan jeg også være med på den tråd her

Anmeld

20. september 2012

Laulund87

rikkeregnbue skriver:

Jeg ligger billede ind i morgen! Var lige ved at købe den Hummel flyverdragt som du ar til Maria, og den på billede 2 er så flot! Er dybt forelsket i den... 

Ida endte med den fra Bilka af i første omgang fordi hun ikke kan gå endnu og regner ikle med at hun kommer til at gå til vinter - hvis hun gør, så køber vi bare en mere som kan klare lidt mere :-)

Jeg blev også forelsket i den med det samme!

Glæder mig til billeder

Anmeld

20. september 2012

Laulund87

Peiner skriver:

Her er jeg så godt som færdig med at købe vintertøj 

Flyverdragten fra Color Kids blev allerede købt i sommers. Så fik den til en god pris.

Hue fra Hempel samt elefanthue og luffer fra Reima er alle købt på tilbud over nettet her i september.

Vinterstøvlerne fra Anuglus er købt til spot pris på Trandsale.

Jeg elsker et godt tilbud 

Til brug i vuggestuen har jeg købt en Alpin flyverdragt fra Bilka og elefanthue fra Racing Kids, også denne blev købt i sommers på tilbud  Mangler kun et par luffer til burg i vuggestuen.

Wow nogle fede ting! ELSKER de støvler

Tilbud og udsalg er bare det bedste!

Anmeld

20. september 2012

Laulund87

meem skriver:

Her er mine pigers vinter outfits

Billede 1+ 2 - Emilies

1 : Hummel jakke, Mini A Ture flyverdragt, Hummel vinterstøvler og Friends termostøvler

2: Molo jakke, Name It flyverdragt og Deichmanns de billige termostøvler

Billede 3+ 4 - Frejas

3: Ej Sikke Lej jakke, Molo flyverdragt og Kennedy vinterstøvler

4: Hummel fleecedragt til barnevognen, Molo flyverdragt og Bisgaard termostøvler

Bortset fra vinterjakke til Freja har jeg selv 2 af hver da jeg heller ikke gider stresse med vask

Helt vildt fede ting Hvor har du købt Hummel jakken? Den er rigtig fin.

Anmeld

20. september 2012

Laulund87

Camulla skriver:

Her er Jonas' vintertøj og sko. Kun skoene er nye, dem købte jeg igår, resten har været Micas'  

Maria havde en Småfolk flyverdragt sidste år i lilla farver, de er bare flotte

Anmeld

20. september 2012

Laulund87

Muhmi skriver:

Den ER også mega lækker og dejlig varm!

Kan godt være det er en tand for tidligt, jeg mangler stadig at købe vanter, halsedisse samt en god elefanthue

Glemte også et billede af hans fleezesovedragt

Den er også fin

jeg mangler stadig en bunke fingervanter, men det andet har jeg haft et stykke tid. Kan godt lide at være tidligt ude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.