Vis mig dit barns/børns vinteroutfit 2012! Her er Marias:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2012

Laulund87

HeidiØ skriver:

Hun blir den sejeste i børnehaven ..

Jeg er liiiige igang med Williams outfit, det er spændende. Vi er jo vintertøjs virgins, hehe!

Haha håber da hun bliver lidt sej

Jeg synes stadig det er svært hvad man skal købe ift pris osv, men håber vi har ramt plet Nu skal hun jo i børnehave så det bliver nok slidt en del mere end i vuggeren.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

Trine89

Laulund87 skriver:

Tak

Nej det er rigtigt. Jeg har altid købt til Maria tidligt, men hun vokser også langsomt og aldrig i ryk så det er dejlig nemt hehe.

Jah det er da dejligt at det kommer stille og roligt med at vokse. 

Caia vokser lidt i ryk og hun har hun har godt nok stået rimelig stille på str 80 i laang tid nu. så jeg tør ikke helt købe en flyver dragt i den str endnu. for hva nu hvis hun så ikke kan passe den når det kommer til at hun så skal bruge den. 

og samtidig har jeg og tænkt til på at købe den lidt stor, nu hvor hun jo ikke kan gå selv endnu fordi så var jeg sikker på hun kan passe den. men hun er alligevel meget tæt på at kunne lidt. og hun skal jo heller ikke have flyver dragt der er alt for stor hvis hun så kan gå.. :s

Anmeld

19. september 2012

Laulund87

Trine89 skriver:

Jah det er da dejligt at det kommer stille og roligt med at vokse. 

Caia vokser lidt i ryk og hun har hun har godt nok stået rimelig stille på str 80 i laang tid nu. så jeg tør ikke helt købe en flyver dragt i den str endnu. for hva nu hvis hun så ikke kan passe den når det kommer til at hun så skal bruge den. 

og samtidig har jeg og tænkt til på at købe den lidt stor, nu hvor hun jo ikke kan gå selv endnu fordi så var jeg sikker på hun kan passe den. men hun er alligevel meget tæt på at kunne lidt. og hun skal jo heller ikke have flyver dragt der er alt for stor hvis hun så kan gå.. :s

Jeg ville nok vælge str 86 Du skal kunne have en knyttet hånd mellem skridtet og flyverdragten og selv hvis hun kun sidder ned, skal den være lidt større så den ikke stumper på benene. Men kan godt forstå du venter til når den skal bruges, så er du også sikker

Anmeld

19. september 2012

Trine89

Laulund87 skriver:

Jeg ville nok vælge str 86 Du skal kunne have en knyttet hånd mellem skridtet og flyverdragten og selv hvis hun kun sidder ned, skal den være lidt større så den ikke stumper på benene. Men kan godt forstå du venter til når den skal bruges, så er du også sikker

Jah det er også det jeg hælder mest til.. men syntes også de ser sååå store ud.. hihi. 

Anmeld

19. september 2012

Laulund87

Trine89 skriver:

Jah det er også det jeg hælder mest til.. men syntes også de ser sååå store ud.. hihi. 

Haha ja de gør de altid og børnene ser så søde og sjove ud når de kommer i en flyverdragt

Anmeld

19. september 2012

Trine89

Laulund87 skriver:

Haha ja de gør de altid og børnene ser så søde og sjove ud når de kommer i en flyverdragt

Heeh jah det er rigtig.. Ihhh jeg håber nu lidt hun når at lærer at gå selv inden da hihi.. 

Hun elsker at gå når vi holder hende i hænderne.

Anmeld

19. september 2012

Laulund87

Trine89 skriver:

Heeh jah det er rigtig.. Ihhh jeg håber nu lidt hun når at lærer at gå selv inden da hihi.. 

Hun elsker at gå når vi holder hende i hænderne.

Mon ikke hun når at gå helt selv inden vinter

Anmeld

19. september 2012

Trine89

Laulund87 skriver:

Mon ikke hun når at gå helt selv inden vinter

Jeg håber det 

Anmeld

19. september 2012

Muhmi

Her er Silas' vintertøj... Jakken er ny (50,- på tilbud) og flyverdragetne er bugt men virker rigtig god og den kostede 150,- købte den til 300,- sammen med flyverdragten han havde sidste vinter ^^

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. september 2012

Muhmi

Her er Silas' vintertøj... Jakken er ny (50,- på tilbud) og flyverdragetne er bugt men virker rigtig god og den kostede 150,- købte den til 300,- sammen med flyverdragten han havde sidste vinter ^^

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.