Vis mig dit barns/børns vinteroutfit 2012! Her er Marias:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.819 visninger
47 svar
0 synes godt om
19. september 2012

Laulund87

Ja jeg ved godt hun har meget, 2 af hver ting faktisk, men vil være sikker på hun har nok og gider ikke stresse over at få noget rent/tørt til næste dag ALT på nr 2 billede er købt billigt/brugt og har kostet mindre end 300 kr tilsammen

Kom glad med billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

Laulund87

Øv billederne er mørke, nå men op

Anmeld

19. september 2012

Trine89

Hvor ser det da lækkert ud. 

Har endnu ikke købt til Caia endnu, da jeg er meget i tvivl om størrelsen til hende. Så jeg vil lige se tiden an. For hvis hun lærer at gå inden vinter skal hun nok ikke have noget som er alt for meget for stor.. Hihi

Anmeld

19. september 2012

jydeinden

Laulund87 skriver:

Ja jeg ved godt hun har meget, 2 af hver ting faktisk, men vil være sikker på hun har nok og gider ikke stresse over at få noget rent/tørt til næste dag ALT på nr 2 billede er købt billigt/brugt og har kostet mindre end 300 kr tilsammen

Kom glad med billeder

hvor er det tøj på billede to da bare sejt

Anmeld

19. september 2012

Muhmi

Laulund87 skriver:

Kom glad med billeder

Super lækkert tøj du har købt og DEJLIG billigt!

Vil gerne ligge billeder ind, men skal lige have smidt bettemanden i seng, så der kommer derefter hehe

Anmeld

19. september 2012

HeidiØ

Laulund87 skriver:

Kom glad med billeder

Hun blir den sejeste i børnehaven ..

Jeg er liiiige igang med Williams outfit, det er spændende. Vi er jo vintertøjs virgins, hehe!

Anmeld

19. september 2012

Laulund87

Trine89 skriver:

Hvor ser det da lækkert ud. 

Har endnu ikke købt til Caia endnu, da jeg er meget i tvivl om størrelsen til hende. Så jeg vil lige se tiden an. For hvis hun lærer at gå inden vinter skal hun nok ikke have noget som er alt for meget for stor.. Hihi

Tak

Nej det er rigtigt. Jeg har altid købt til Maria tidligt, men hun vokser også langsomt og aldrig i ryk så det er dejlig nemt hehe.

Anmeld

19. september 2012

Laulund87

jydeinden skriver:

hvor er det tøj på billede to da bare sejt

Tak

Anmeld

19. september 2012

Laulund87

Muhmi skriver:

Super lækkert tøj du har købt og DEJLIG billigt!

Vil gerne ligge billeder ind, men skal lige have smidt bettemanden i seng, så der kommer derefter hehe

Tak Ja det er rart når det er oveni købet er billigt

Glæder mig til billeder

Anmeld

19. september 2012

bøllen

Her er vores udvalg - den grønne er ekstra flyverdragt til børnehaven

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.