BabyHL skriver:
Tusind tak 
Jeg læste lige din fb, og ja de minder da ret meget om hinanden
. Jeg har også haft det rigtig svært efterfølgende. Både fysisk men bestemt også psykisk . Hvordan svært har du haft det?
det samme her, synes dog det psykiske har været det værste..
jeg har givet fødslen en del af skylden for at ALT gik galt efterfølgende, vi blev indlagt flere gange med ét barn der kunne skrige i 7 timer i streg, som var helt skæv i nakken (efter at blive presset så skævt ned under fødslen), som havde brugt sin "madpakke" da han kom ud(fordi jeg var gået 14 dage over tid) og derfor var ekstremt sulten, hvilket stressede mig og min krop, jeg måtte malke ud, da han blev hidsig når han blev lagt til brystet, for mit mælk var også så tykt at det ikke kunne komme ud, måtte opgive amningen, blev indlagt igen da han nu havde refluks osv osv..
fik en lettere fødselsreaktion efterfølgende, havde INTET overskud til at have gæster (men var samtidig bange for at være alene
), havde svært ved bare at skulle ud af døren, havde utrolig let til tårer, skældte meget ud på min kæreste osv. Jeg kom i en terapigruppe som var opstartet af min sp, hvor der var andre i min situation. Det hjalp rigtig meget at få lov at sætte ord på alle de følelser og snakke fødslen igennemn igen og igen. Jeg var først psykisk helt ovenpå efter 5-6 måneder..
lige en ting jeg vil råde dig til, hvis du ikke allerede har fået det gjort. FÅ tjekket dit barn hos en kiropraktor, når de er kommet så skævt ned i bækkenet og blevet taget ved ks, så har de tit nogle skævheder, eller forskubbede nakkehvivler, og det kan få de kære børn til at skrige og skrige og sove dårligt, have forstoppelse osv.
vi gik til fysioterpi med magnus da han var helt lille, pga hans skæve nakke og at han kun ville have hovedet til den ene side, det hjalp også på skævheden, men nu her som 10 måneder tog vi ham til kiropraktor og der fandt hun både noget i nakken og noget i bækkenet på ham, som var opstået ved fødslen..
pyhh.. det blev en længere smøre 
al held og lykke med det hele fremover