Mavsen 25+3 og lidt billeder af den kommende storebror.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2012

VNB

Mikkala91 skriver:

Du bærer maven rigtig flot! 

ååårh 1000 tak! Det varmer da bare så meget at høre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

VNB

NNL skriver:

Hvor ser du bare godt ud, sødeste kusine Tænk at du allerede er så langt henne. Det er jo december lige om lidt

Og sikke nogle dejligt billeder af Viktor, han er da bare den største charmebøf

Synes da snart vi skal finde ud af noget igen. Både du og ungerne bliver jo så store at vi nærmest ikke kan kende dem igen...

Stooort kram

1000 taaark søde kusine! hehe ja du kan tro at Viktor er en bette charmetrold! Det er bare så sjov og herlig en alder han har lige nu! 

ja vi MÅ altså snart ses... jeg kan jo slet ikke kende Sigurd mere 

jeg har fri i weekenderne i ulige uger. Så kan i jo lige se om det evt kunne passe med jeres planer i den nærmeste fremtid? 

Anmeld

20. september 2012

VNB

Muhmi skriver:

Hihi jow.. Tænkte på snart at ligge et billede ind... Men synes stadi bare jeg ser smælderfed ud istedet for gravid haha... Men jeg kan jo ligge et billede ind så kan i bedømme om man kan se jeg er gravid

gør det, gør det!! 

jeg tror sagtens du ser gravid ud! 

Anmeld

20. september 2012

VNB

VIPpigen skriver:

Tiden går bare så hurtigt... Åhh altså, jeg vil også have en lille mere... Må bare få overtalt manden herhjemme, vi skal altså have en til... Bum.

Og hvor er han da bare lækker, altså Viktor... Tiden går alt for stærkt, de bliver jo snart 2 de kære børn

1000 tak søde

ja nu må du snart lige få overtalt ham vil han helst ikke have flere, eller synes han bare det er for tidligt endnu? 

prøv at lokke ham lidt med hvor meget glæde de små får af hinanden når den mindste kan lege med  det glæder vi os ihvertfald helt vildt til! tænker tit på at når viktor er 4 år og den mindste er 2 år, så kan de underholde hinanden lidt, hvor imod vi jo hele tiden skal finde på noget med Viktor nu her 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.