Mavsen 25+3 og lidt billeder af den kommende storebror.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2012

M (:

VNB skriver:

1000 tak søde 

hihi ja det er skøøønt med sådan en flittig lille hus-hjælp Vi håber rigtig meget at det holder ved  for så må vi da ikke klage! 

Han kopierer bare ALT hvad vi gør  det er så sjovt at se! og han kopierer rigtig mange af de ord som vi siger, så vi skal virkelig begynde at tænke over nu hvad vi siger foran ham... det vil bare være så pinligt hvis han kommer op i vuggestuen og siger et eller andet mærkeligt... 

Haha, hvor sjovt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

Mother-love

VNB skriver:

årh 1000 tak søde 

ja tænk sig... om halv anden uge ca går jeg ind i 3 trimester...!  det er altså ikke helt til at forstå... jeg synes lige pludselig at det kommer meeeget tæt på nu! 

går fra på barsel om kun 6 uger!  det er SÅ vildt at tænke på... 

ja det er sjovt at 2. graviditet går så stærkt. jeg synes min graviditet med isabella var laaaaaaang.
men man har self heller ikke så meget andet at gå op i når man venter den første.
hvor ved nr 2 så har man nok at se til med den første hihih

Anmeld

19. september 2012

MMOGM

VNB skriver:

Er nu i uge 26, og det varer ikke længe før jeg er godt igang med 3. trimester! 

Maven begynder at fylde godt! især når man ser den forfra  Der er liv og glade dage derinde, og vi forestiller os allerede nu at lillebror er en lige så livlig dreng som sin storebror 

Den kommende storebror er nu 21 mdr, og han er SÅ meget kommet i selvstændigheds alder!  han VIL SELV - KAN SELV! Men det er nu meget sjovt at se hvordan sådan et lille menneske kan give udtryk for sine egne ønsker og vilje - og vi er på ingen måde i tvivl om at den lille herre har temperament.. hehe  Han er dog også rigtig god til at dele store kys og knus ud til os + ae min mave mens han siger "Baby!"   

Han elsker at hjælpe til med alt det huslige... vasketøj, støvsugning, madlavning/bagning osv osv.. Så han har fået sin egen lille støvsuger som han flittigt bruger hver dag  

Det var lige en lille hurtig update fra det lille hjem i Viborg  

her kommer lidt billeder 

Du bærer maven rigtig flot! 

Anmeld

19. september 2012

NNL

Hvor ser du bare godt ud, sødeste kusine Tænk at du allerede er så langt henne. Det er jo december lige om lidt

Og sikke nogle dejligt billeder af Viktor, han er da bare den største charmebøf

Synes da snart vi skal finde ud af noget igen. Både du og ungerne bliver jo så store at vi nærmest ikke kan kende dem igen...

Stooort kram

Anmeld

19. september 2012

Muhmi

VNB skriver:

1000 tak søde 

ja maven er ved at være stor nu!  og den kan jo nå at blive meeeeget større de sidste 3 mdr endnu 

ih kommer der ikke snart et mavebillede fra dig? 

Hihi jow.. Tænkte på snart at ligge et billede ind... Men synes stadi bare jeg ser smælderfed ud istedet for gravid haha... Men jeg kan jo ligge et billede ind så kan i bedømme om man kan se jeg er gravid

Anmeld

19. september 2012

VIPpigen

Tiden går bare så hurtigt... Åhh altså, jeg vil også have en lille mere... Må bare få overtalt manden herhjemme, vi skal altså have en til... Bum.

Og hvor er han da bare lækker, altså Viktor... Tiden går alt for stærkt, de bliver jo snart 2 de kære børn

Anmeld

20. september 2012

VNB

Månsson skriver:

Er jeg da glad for du bliver. Var egentlig os lidt meningen uh ha og der lidt tid endnu. hvad skal det dog ik ende med

hvor er du sød 

hehe ja det kan da sagtens nå at ende helt galt...  var til 26 ugers tjek hos lægen igår, og vægten siger + 7,5 kg.

det passer meget godt med hvad jeg vejede ved denne tid med Viktor, så det blir nok nogenlunde det samme (14 kg i alt) 

Anmeld

20. september 2012

VNB

AalborgPigen skriver:

Flot mave Flot storebror  

Og sikken i hygger jer ..

åårh 1000 tak!   ja vi hygger os rigtig, SKØN alder Viktor har lige nu! 

Anmeld

20. september 2012

VNB

Miss BananaHammock skriver:

Sikke en fin mave!!!! :0)

taaark søde!! 

vi fylder godt til i landskabet efterhånden er det ikke sygt at tænke på  at vi skal føde om KUN ca 3 mdr??? 

Anmeld

20. september 2012

VNB

michelledam skriver:

ja det er sjovt at 2. graviditet går så stærkt. jeg synes min graviditet med isabella var laaaaaaang.
men man har self heller ikke så meget andet at gå op i når man venter den første.
hvor ved nr 2 så har man nok at se til med den første hihih

ja det gik sååå langsomt første gang...  men det er lige omvendt her anden gang! 

Og jo tættere vi kommer på termin, jo mindre synes jeg Viktor er.. hehe altså forstået på den måde at jeg nogle gange tænker at han er en lille storebror.. selvom han kan alt muligt selv nu osv... 

jeg ville garanteret have haft det på samme måde selvom han var 3 eller 4...  synes stadig det blir helt perfekt med 2 år imellem sådan 2 drenge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.