Mavsen 25+3 og lidt billeder af den kommende storebror.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.961 visninger
33 svar
0 synes godt om
18. september 2012

VNB

Er nu i uge 26, og det varer ikke længe før jeg er godt igang med 3. trimester! 

Maven begynder at fylde godt! især når man ser den forfra  Der er liv og glade dage derinde, og vi forestiller os allerede nu at lillebror er en lige så livlig dreng som sin storebror 

Den kommende storebror er nu 21 mdr, og han er SÅ meget kommet i selvstændigheds alder!  han VIL SELV - KAN SELV! Men det er nu meget sjovt at se hvordan sådan et lille menneske kan give udtryk for sine egne ønsker og vilje - og vi er på ingen måde i tvivl om at den lille herre har temperament.. hehe  Han er dog også rigtig god til at dele store kys og knus ud til os + ae min mave mens han siger "Baby!"   

Han elsker at hjælpe til med alt det huslige... vasketøj, støvsugning, madlavning/bagning osv osv.. Så han har fået sin egen lille støvsuger som han flittigt bruger hver dag  

Det var lige en lille hurtig update fra det lille hjem i Viborg  

her kommer lidt billeder 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

Miss Church

Sikke en fin mave

Og rigtig gode billeder af din basse! 

Anmeld

18. september 2012

Mother-love

VNB skriver:

Er nu i uge 26, og det varer ikke længe før jeg er godt igang med 3. trimester! 

Maven begynder at fylde godt! især når man ser den forfra  Der er liv og glade dage derinde, og vi forestiller os allerede nu at lillebror er en lige så livlig dreng som sin storebror 

Den kommende storebror er nu 21 mdr, og han er SÅ meget kommet i selvstændigheds alder!  han VIL SELV - KAN SELV! Men det er nu meget sjovt at se hvordan sådan et lille menneske kan give udtryk for sine egne ønsker og vilje - og vi er på ingen måde i tvivl om at den lille herre har temperament.. hehe  Han er dog også rigtig god til at dele store kys og knus ud til os + ae min mave mens han siger "Baby!"   

Han elsker at hjælpe til med alt det huslige... vasketøj, støvsugning, madlavning/bagning osv osv.. Så han har fået sin egen lille støvsuger som han flittigt bruger hver dag  

her kommer lidt billeder 

Allerede tiden går jo alt for stærkt hehe.
Du er så smuk søde.

Anmeld

18. september 2012

M (:

Sikke en fin babyhule, og det må da være skønt med sådan en lille hjælper! 

Anmeld

18. september 2012

HeidiØ

SUPER flot mave!! Åh han er så smuk, din dreng!

Anmeld

18. september 2012

Muhmi

Stuuuur fin mavse 

Og dejlige storebror!!

Du ser altså rigtig skøn ud som gravid søde!! 

Anmeld

18. september 2012

L&V

VNB skriver:

SEr nu i uge 26, og det varer ikke længe før jeg er godt igang med 3. trimester! 

her kommer lidt billeder 

Skøn mave, skøn unge og skøn mor

Anmeld

18. september 2012

_-Kathrine-_

Dejlige billeder!!
Og sikke skøn storebror er
Hvor har I købt den støvsuger? Har også en dreng herhjemme der gerne vil hjælpe til med rengøringen

Anmeld

18. september 2012

VNB

Miss Church skriver:

Sikke en fin mave

Og rigtig gode billeder af din basse! 

1000 tak!! 

Anmeld

18. september 2012

VNB

michelledam skriver:

Allerede tiden går jo alt for stærkt hehe.
Du er så smuk søde.

årh 1000 tak søde 

ja tænk sig... om halv anden uge ca går jeg ind i 3 trimester...!  det er altså ikke helt til at forstå... jeg synes lige pludselig at det kommer meeeget tæt på nu! 

går fra på barsel om kun 6 uger!  det er SÅ vildt at tænke på... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.