Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er nu i uge 26, og det varer ikke længe før jeg er godt igang med 3. trimester!
Maven begynder at fylde godt! især når man ser den forfra Der er liv og glade dage derinde, og vi forestiller os allerede nu at lillebror er en lige så livlig dreng som sin storebror
Den kommende storebror er nu 21 mdr, og han er SÅ meget kommet i selvstændigheds alder! han VIL SELV - KAN SELV! Men det er nu meget sjovt at se hvordan sådan et lille menneske kan give udtryk for sine egne ønsker og vilje - og vi er på ingen måde i tvivl om at den lille herre har temperament.. hehe Han er dog også rigtig god til at dele store kys og knus ud til os + ae min mave mens han siger "Baby!"
Han elsker at hjælpe til med alt det huslige... vasketøj, støvsugning, madlavning/bagning osv osv.. Så han har fået sin egen lille støvsuger som han flittigt bruger hver dag
Det var lige en lille hurtig update fra det lille hjem i Viborg
her kommer lidt billeder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke en fin mave
Og rigtig gode billeder af din basse!
VNB skriver: Er nu i uge 26, og det varer ikke længe før jeg er godt igang med 3. trimester! Maven begynder at fylde godt! især når man ser den forfra Der er liv og glade dage derinde, og vi forestiller os allerede nu at lillebror er en lige så livlig dreng som sin storebror Den kommende storebror er nu 21 mdr, og han er SÅ meget kommet i selvstændigheds alder! han VIL SELV - KAN SELV! Men det er nu meget sjovt at se hvordan sådan et lille menneske kan give udtryk for sine egne ønsker og vilje - og vi er på ingen måde i tvivl om at den lille herre har temperament.. hehe Han er dog også rigtig god til at dele store kys og knus ud til os + ae min mave mens han siger "Baby!" Han elsker at hjælpe til med alt det huslige... vasketøj, støvsugning, madlavning/bagning osv osv.. Så han har fået sin egen lille støvsuger som han flittigt bruger hver dag Det var lige en lille hurtig update fra det lille hjem i Viborg her kommer lidt billeder
Sikke en fin babyhule, og det må da være skønt med sådan en lille hjælper!
SUPER flot mave!! Åh han er så smuk, din dreng!
Stuuuur fin mavse
Og dejlige storebror!!
Du ser altså rigtig skøn ud som gravid søde!!
VNB skriver: SEr nu i uge 26, og det varer ikke længe før jeg er godt igang med 3. trimester! Maven begynder at fylde godt! især når man ser den forfra Der er liv og glade dage derinde, og vi forestiller os allerede nu at lillebror er en lige så livlig dreng som sin storebror Den kommende storebror er nu 21 mdr, og han er SÅ meget kommet i selvstændigheds alder! han VIL SELV - KAN SELV! Men det er nu meget sjovt at se hvordan sådan et lille menneske kan give udtryk for sine egne ønsker og vilje - og vi er på ingen måde i tvivl om at den lille herre har temperament.. hehe Han er dog også rigtig god til at dele store kys og knus ud til os + ae min mave mens han siger "Baby!" Han elsker at hjælpe til med alt det huslige... vasketøj, støvsugning, madlavning/bagning osv osv.. Så han har fået sin egen lille støvsuger som han flittigt bruger hver dag Det var lige en lille hurtig update fra det lille hjem i Viborg her kommer lidt billeder
SEr nu i uge 26, og det varer ikke længe før jeg er godt igang med 3. trimester!
Miss Church skriver: Sikke en fin mave Og rigtig gode billeder af din basse!
1000 tak!!
michelledam skriver: Allerede tiden går jo alt for stærkt hehe.Du er så smuk søde.
Allerede tiden går jo alt for stærkt hehe.Du er så smuk søde.
årh 1000 tak søde
ja tænk sig... om halv anden uge ca går jeg ind i 3 trimester...! det er altså ikke helt til at forstå... jeg synes lige pludselig at det kommer meeeget tæt på nu!
går fra på barsel om kun 6 uger! det er SÅ vildt at tænke på...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128