hvornår kom din gravidemave `?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2012

Stjerneskud

Jeg havde en veninde på et tidspunkt som var gravid. Jeg så hende 14 dage før termin og hun havde næsten ikke nogen mave. 

Første gang jeg var gravid kunne man heller ikke se det før jeg var ca halvvejs. Anden gang gik det noget hurtigere.

Så det er meget med forskel. Men det er noget med at første gang vokser maven ikke så hurtigt. Men glæd dig ober du stadig kan være i dit tøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

Solstrålebørn

Louise17 skriver:

Ja, min mave er bare væk. Man kan seriøst ikke se jeg er gravid, og jeg er 20+5 idag. Jeg er førstegangs... Plus min vægt ligger stadig på 60, og før jeg blev gravid vejede jeg 68.. Tabte 8 kg i starten, men tager slet ikke på

Hvornår kom jeres maver? 

Nøjagtigt det samme hos mig i min første graviditet... Den kom først frem i 20'erne... 

Anden gang kom den frem før uge 8...

Anmeld

19. september 2012

Enirt

Louise17 skriver:

Ja, min mave er bare væk. Man kan seriøst ikke se jeg er gravid, og jeg er 20+5 idag. Jeg er førstegangs... Plus min vægt ligger stadig på 60, og før jeg blev gravid vejede jeg 68.. Tabte 8 kg i starten, men tager slet ikke på

Hvornår kom jeres maver? 

Jeg er 26+4 idag og jeg tabte mig også i strarten og var også længe om at få en fin rund mave.

Men den kom lige så stille da jeg kom over uge 20 og her i uge 25+3 tog jeg så endelig et flot mavefoto.

Så bare rolig den skal nok komme, se det på den lyse side, så er der bare mindre du skal smide bagefter

Anmeld

19. september 2012

Mother-love

puuhhaa jeg var ikke andet end omkring uge 10 da man kunne se jeg var gravid. allerede i uge 8 måtte jeg hoppe i ventebukser hehehe

Anmeld

20. september 2012

Ønskebarnet12

Tillykke med babyen! Og bare nyd at du ikke har taget på, for det kommer sørme tit i slutningen:-p min mave kom først sådan helt frem hvor alle kunne se jeg var gravid, i ca. Uge 25-26

Anmeld

20. september 2012

Miss Church

Louise17 skriver:

Hvornår kom jeres maver? 

Min mave buler allerede en del. Det startede omkring uge 10 tror jeg. Er i dag 13+3 og venter tvilliger.  

Kan ikke have cowboy-bukser på mere Så det er godt at det er moderne med gamacher 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.