hvornår kom din gravidemave `?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.283 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. september 2012

Helloo

Ja, min mave er bare væk. Man kan seriøst ikke se jeg er gravid, og jeg er 20+5 idag. Jeg er førstegangs... Plus min vægt ligger stadig på 60, og før jeg blev gravid vejede jeg 68.. Tabte 8 kg i starten, men tager slet ikke på

Hvornår kom jeres maver? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

LRJ

Louise17 skriver:

Ja, min mave er bare væk. Man kan seriøst ikke se jeg er gravid, og jeg er 20+5 idag. Jeg er førstegangs... Plus min vægt ligger stadig på 60, og før jeg blev gravid vejede jeg 68.. Tabte 8 kg i starten, men tager slet ikke på

Hvornår kom jeres maver? 

havde ingen mave i uge 22+ men i uge 23 + havde jeg pludselig en boble
Vejede 52 kg ingen jeg blev gravid og vejede 60 i uge 23

Anmeld

18. september 2012

FrkRaarup

Louise17 skriver:

Hvornår kom jeres maver? 

Min mave er 'desværre' kommet.

Kom så småt da jeg var 14+3..

Har også tabt mig.

Er overvægtig og det har åbenbart noget at sige..

Hvor langt er du henne ?

Anmeld

18. september 2012

Ka+Ma=Be

Min mave var heller ikke så stor frem mod midten af graviditeten. Den begyndte lige så stille at vokse omkring uge 18/19 stykker, men den var mest bare lidt oppustet at se på Først efter uge 20 tog det fat (og så kan jeg love dig for den blev stor .)

Det er også nu du meget gerne skulle begynde at tage på (jeg tog 7 kg på de første 30 uger og 7 kg de sidste 10 uger)

Anmeld

18. september 2012

Helloo

FrkRaarup skriver:

Min mave er 'desværre' kommet.

Kom så småt da jeg var 14+3..

Har også tabt mig.

Er overvægtig og det har åbenbart noget at sige..

Hvor langt er du henne ?

Jeg er 20+5 :-)

Anmeld

18. september 2012

Mor til prinsessen <3

min mave kom først i uge 26/27 men så gik det også stærkt, den er vokset fra uge til uge  

er 39+2 idag  

jeg havde heller ikke et gram fedt på kroppen på nogle måde før jeg blev gravid 49kg - 170 høj.. ( nu 70kg )

Anmeld

18. september 2012

FrkRaarup

Louise17 skriver:

Jeg er 20+5 :-)

Det skal nok komme! Bare læge/jordmor er tilfreds med maven, så skal det nok gå.

Det er meget forskelligt hvor meget/lidt maverne vokser. og hvornår, om ikke andet.

Anmeld

18. september 2012

Mor til Ella

Louise17 skriver:

Hvornår kom jeres maver? 

Ca uge 25+ 

Du skal ikke være ked af det, det bliver en del nemmere til slut når du ikke har alt for mange ekstra kg at slæbe rundt på

Men vil sige at mine kg første kom på de sidste 5-6 uger der tog jeg 10 kg på, så bare rolig det kan komme endnu

Anmeld

19. september 2012

Mariekiksen

Louise17 skriver:

Hvornår kom jeres maver? 

Jeg tror det er meget forskelligt. Kan jeg ihvertfald se rundt omkring.

Jeg var enormt oppustet allerede fra uge 6 af og folk der kender mig og så min mave dengang, ville have gættet jeg var gravid allerede der fordi min mave normalt er flad. Fra uge 12 voksede den så igen og er i uge 25 nu og har ret meget mave ift. andre i samme uge. (kan jeg se til gravidsvøm) Både min mor og søster fik også tidligt mave og min jordemor siger det er helt normalt... Man er dog ret besværet af det så mit råd til dig er at nyde du ikke er særligt stor endnu. Kan tids nok komme  Jeg har iøvrigt også taget 8 kg. på siden positiv test og de sidder alle på mavsen.  

Anmeld

19. september 2012

Miss BananaHammock

Alt for tideligt og nu skal jeg til ekstra tjek fordi min læge siger den ser meget stor ud. MEN alle er forskellige så alt er "normalt"

Vi har en nabo der er længere henne end jeg og hun er mindre end jeg er. Hun tabte sig også meget i starten, men pludselig her på det sidste er hun rigtig begyndt at vokse og vralter nu også afsted som mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.