puha så er der nedtælling...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2012

bobbles

Camillos skriver:

18 okt har jeg termin idag skriver vi jo den 18 sept..... 1 måned tilbage 

Det har godt nok ikke været en nem graviditet det her... Nældefeber, Hævelse af læber grundet allergi grundet, 5 gange blærebetændelse, blødning i 4 uger imellem uge 6-10, bækkenløsning, svamp, haft svært ved at mærke liv grundet forliggende moderkage, var ved at få i fødsel i uge 34 har måtte ligge med benene oppe i noget tid....  

Men nu er det jo lige om lidt jeg skal være mor.. og jeg glæder mig virkelig til at få min "gamle" krop tilbage!!!!! 

uhh lyder ikke helt nemt, ved noget at det du skriver min graviditet var heller ikke helt nemt, men prinsessen valgte dog at komme til verden i 35+5 og vi var indlagt i 7 dage så kom vi hjem, så går du i fødsel så er der ikke noget at være bange for, har dog en lille pige men der er gang i hende hun er lige blevet 1 år og hun rejser sig op af alting og går snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

MyLove E

Camillos skriver:

Tak   det synes jeg også jeg har brug for ...synes det har været lidt af en prøvelse... hehe

Ja det lyder hårdt

men der kommer en skøn lille sag ud af det:-)

Anmeld

18. september 2012

Camillos

Frøken Christiansen skriver:

uhh lyder ikke helt nemt, ved noget at det du skriver min graviditet var heller ikke helt nemt, men prinsessen valgte dog at komme til verden i 35+5 og vi var indlagt i 7 dage så kom vi hjem, så går du i fødsel så er der ikke noget at være bange for, har dog en lille pige men der er gang i hende hun er lige blevet 1 år og hun rejser sig op af alting og går snart

Okay... Jo jeg ved godt der ikke skulle ske noget hvis lillepigen kommer nu. Jeg fik lungemodner i uge 34 og hun er stor nok til at kunne klare verden så de vil ikke gøre noget hvis jeg går i fødsel nu.. men hun må stadigvæk godt lige vente til 37+0

dejligt at høre din lille pige har klaret sig så godt 

Anmeld

18. september 2012

Camillos

Tauf skriver:

Ja det lyder hårdt

men der kommer en skøn lille sag ud af det:-)

det gør der... 

Anmeld

18. september 2012

M (:

Camillos skriver:

hehe ja ... ! .. men så stædig som hun er underer det mig ikke hun bliver derinde til 42+0.. 

Nej, sikkert ikke! 

Anmeld

18. september 2012

FrkZier

Camillos skriver:

18 okt har jeg termin idag skriver vi jo den 18 sept..... 1 måned tilbage 

Det har godt nok ikke været en nem graviditet det her... Nældefeber, Hævelse af læber grundet allergi grundet, 5 gange blærebetændelse, blødning i 4 uger imellem uge 6-10, bækkenløsning, svamp, haft svært ved at mærke liv grundet forliggende moderkage, var ved at få i fødsel i uge 34 har måtte ligge med benene oppe i noget tid....  

Men nu er det jo lige om lidt jeg skal være mor.. og jeg glæder mig virkelig til at få min "gamle" krop tilbage!!!!! 

hold da op, allerede - synes næsten lige jeg har læst du var blevet gravid

Anmeld

18. september 2012

Camillos

FrkZier skriver:

hold da op, allerede - synes næsten lige jeg har læst du var blevet gravid

Åhhh det føler jeg ikke ....  føler jeg har været gravid i 2 år med alle de kvaler.. hehe ..  men ja .. 1 måned til termin.. 

Anmeld

18. september 2012

mortilnoahogmelina

Kæmpe kram ..

Og vhor kan jeg nikke genkende til mange af de ting su skriver ..
Jeg selv har ja små 6 uger igen og jeg GLÆDER mig virkelig til at få den baby ud og i armene , til at få min krop igen , til ikk længere at være besværet af en graviditet , til at kunne spise helt normalt igen .. Til at tabe mig .. Nøj jeg ønsker virkelig os den baby vil melde sin ankomst om 3 uger ..

Jeg håber trods alt at du får en nem fødsel .. Jeg selv drømmer ufattelig meget om at min fødsel starter hver nat , at jeg kun lige når sygehuset og så er bebse ud , at vandet pludselig går imens jeg står i kø i netto .. Amen jeg er bare rigtig træt af at være gravid den her gang ..

Anmeld

18. september 2012

FrkZier

Camillos skriver:

Åhhh det føler jeg ikke ....  føler jeg har været gravid i 2 år med alle de kvaler.. hehe ..  men ja .. 1 måned til termin.. 

hehe nej det klart det nok har været lidt mere langtrukken for dig men nu det jo snart!

Anmeld

18. september 2012

Camillos

FrkZier skriver:

hehe nej det klart det nok har været lidt mere langtrukken for dig men nu det jo snart!

det er jo det .. og har en lille pige der danser lystigt inde i maven hver dag det er lige så man kan blive dårlig af alt den rumsteren ... hehe .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.