puha så er der nedtælling...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.407 visninger
29 svar
0 synes godt om
18. september 2012

Camillos

18 okt har jeg termin idag skriver vi jo den 18 sept..... 1 måned tilbage 

Det har godt nok ikke været en nem graviditet det her... Nældefeber, Hævelse af læber grundet allergi grundet, 5 gange blærebetændelse, blødning i 4 uger imellem uge 6-10, bækkenløsning, svamp, haft svært ved at mærke liv grundet forliggende moderkage, var ved at få i fødsel i uge 34 har måtte ligge med benene oppe i noget tid....  

Men nu er det jo lige om lidt jeg skal være mor.. og jeg glæder mig virkelig til at få min "gamle" krop tilbage!!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

MariaKyedDK

Camillos skriver:

Det har godt nok ikke været en nem graviditet det her... Nældefeber, Hævelse af læber grundet allergi grundet, 5 gange blærebetændelse, blødning i 4 uger imellem uge 6-10, bækkenløsning, svamp, haft svært ved at mærke liv grundet forliggende moderkage, var ved at få i fødsel i uge 34 har måtte ligge med benene oppe i noget tid....  

Men nu er det jo lige om lidt jeg skal være mor.. og jeg glæder mig virkelig til at få min "gamle" krop tilbage!!!!! 

ååh det kan jeg godt forstå du glæder dig til med de besværligheder...

håber du får en ukompliceret fødsel trods alt så

Anmeld

18. september 2012

Camillos

MariaKyedDK skriver:

ååh det kan jeg godt forstå du glæder dig til med de besværligheder...

håber du får en ukompliceret fødsel trods alt så

Tak.. Ja det har godt nok ikke været sjovt.. men til gengæld får jeg prinsessen i armene .. (har aborteret 5 gange før) denne graviditet... så det er jeg til trods glad for.. Men hun må meget gerne komme til verden 37+0.. hun har allerede en kampvægt på ca 3 kg ..

Anmeld

18. september 2012

M (:

Camillos skriver:

Og kun 13 dage til lillepigen må melde sin ankomst!  for at hun ikke bliver i hulen aaaalt for længe endnu..

Anmeld

18. september 2012

Camillos

M (: skriver:

Og kun 13 dage til lillepigen må melde sin ankomst!  for at hun ikke bliver i hulen aaaalt for længe endnu..

Ja nemlig ... . hun må meget gerne komme 37+0 kl 24:00 .. haha...  

Anmeld

18. september 2012

M (:

Camillos skriver:

Ja nemlig ... . hun må meget gerne komme 37+0 kl 24:00 .. haha...  

Det er i hvert fald træls, når du nu har ligget med truende for tidlig fødsel, hvis hun så bestemmer sig til at komme 42+0!

Anmeld

18. september 2012

Camillos

M (: skriver:

Det er i hvert fald træls, når du nu har ligget med truende for tidlig fødsel, hvis hun så bestemmer sig til at komme 42+0!

hehe ja ... ! .. men så stædig som hun er underer det mig ikke hun bliver derinde til 42+0.. 

Anmeld

18. september 2012

MyLove E

for at den næste mdr kommer til at gå som en leg

Anmeld

18. september 2012

Ciss

for at din sidste tid som højgravid bliver rigtig god!

Anmeld

18. september 2012

Camillos

Tauf skriver:

for at den næste mdr kommer til at gå som en leg

Tak   det synes jeg også jeg har brug for ...synes det har været lidt af en prøvelse... hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.