Hvor meget snakker jeres unger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2009

ka li ja

arthur snakker fra han står op til han går i seng!!
det er næsten uhyggeligt han snakker så meget!!
men på den anden side så gør hans mor og bror det jo hellere ikke bedre ved at snakke ligeså meget selv

han starter med at sige : mor, har sovet godt? og så fortsætter han i sætninger resten af dagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2009

Susan1978

Emil knærer også dagen lang, og der kommer nye ord hele tiden..   han er en sand papegøje og meget af det blir altså hængende..

bare i dag efter middagsluren havde vi lige et roligt øjeblik og jeg spurgte om vi skulle kigge i en bog og det gjorde vi. og han sad selv og sagde mange af de ting han så : dreng, pige, bold, edderkop, fugl, hest osv osv..   var egentlig lidt overrasket... selvfølge er ordene lang fra rene.. men meget af det forstår man.

også er han endelig begyndt at sige ja i stedet for hmmm ...

og ved i hvad det aller bedste er, det er når han siger : ej esssggerrr diiig...   åhhh jeg smelter.

Min søster har faktisk lige fået at vide at min nevø´s sprog er på stadie med en baby´s og de skal til at træne med  ham. Tror det var lidt hårdt for hende at få at vide.

Susan som  håber i alle har det godt. har ikke været  så meget på, på det seneste.

Anmeld

24. maj 2009

Sweet1978

Har svaret i denne tråd engang men her i løbet af weekenden er der bare sket fremskridt, der er kommet 2-3 nye ord hver dag, så inden hun er 2 skal hun nok have en godt sprog....

Anmeld

24. maj 2009

Plysbjørnen

Laura snakker som et vandfald... munden står i hvert fald ikke stille på hende... Det er bare ikke alt der er lige forståeligt... Nogen gange præstere hun at stå på en stol ved vinduet, pege ud i haven (hvor hendes far går) og sige Moar, og jeg står bag hende... Men igen andre ting som bad og bolle skal ikke udtales for det ved hun godt hvad er... og kan sagtens sige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.