:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2012

christina92

mulle85 skriver:

er i færdige der så?

I Viborg består det bare af to aftener hvor en JM holder oplæg foran 25-30 par med et powerpoint show, så ja  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

mulle85

christina92 skriver:

I Viborg består det bare af to aftener hvor en JM holder oplæg foran 25-30 par med et powerpoint show, så ja  

fik i så noget ud af det?

Anmeld

18. september 2012

christina92

mulle85 skriver:

fik i så noget ud af det?

"Klar til fødsel" kunne ikke rigtig fortælle mig noget nyt men "klar til barn" var okay. Rart at få afvide hvordan de 48 timer efter kommer til at forløbe og sådan

Men kæresten har fået en del ud af begge, så det var godt

Anmeld

18. september 2012

mulle85

christina92 skriver:

"Klar til fødsel" kunne ikke rigtig fortælle mig noget nyt men "klar til barn" var okay. Rart at få afvide hvordan de 48 timer efter kommer til at forløbe og sådan

Men kæresten har fået en del ud af begge, så det var godt

i skal godt nok være indlagt efter så?

Anmeld

18. september 2012

christina92

mulle85 skriver:

i skal godt nok være indlagt efter så?

Ja, alle førstegangs fødende bliver i to døgn  men tror da godt vi må tage hjem før hvis vi orker det

Anmeld

18. september 2012

mulle85

christina92 skriver:

Ja, alle førstegangs fødende bliver i to døgn  men tror da godt vi må tage hjem før hvis vi orker det

må din kæreste så også sove der?

Anmeld

18. september 2012

christina92

mulle85 skriver:

må din kæreste så også sove der?

Hvis alt går vel bliver vi overført et patienthospitalet 4-5 timer efter fødslen, og der må han gerne være. Der får vi eget værelse og bad. Et helt lille hotelværelse

Hvis det ender i kejsersnit eller der er komplikationer skal jeg på barselsgangen, her må han ikke sove

Anmeld

18. september 2012

mulle85

christina92 skriver:

Hvis alt går vel bliver vi overført et patienthospitalet 4-5 timer efter fødslen, og der må han gerne være. Der får vi eget værelse og bad. Et helt lille hotelværelse

Hvis det ender i kejsersnit eller der er komplikationer skal jeg på barselsgangen, her må han ikke sove

så må vi håbe på det første

det er jo også bedst og føde almindeligt, er mere skræmt af et kejsersnit faktisk hihi har dog ik prøvet det selv heldigvis

Anmeld

18. september 2012

christina92

mulle85 skriver:

så må vi håbe på det første

det er jo også bedst og føde almindeligt, er mere skræmt af et kejsersnit faktisk hihi har dog ik prøvet det selv heldigvis

Jeg ville ALLER ALLER helst føde naturligt! Det er helt sikkert, der er så mange ting ved kejsersnit der skræmmer mig, og det er bestemt også nogle ting som jeg skal snakke med min JM om så jeg ikke falder hel fra hinanden hvis det skulle ske

Anmeld

19. september 2012

mulle85

christina92 skriver:

Jeg ville ALLER ALLER helst føde naturligt! Det er helt sikkert, der er så mange ting ved kejsersnit der skræmmer mig, og det er bestemt også nogle ting som jeg skal snakke med min JM om så jeg ikke falder hel fra hinanden hvis det skulle ske

hihi kender det godt selv, vil også 10 gange hellere føde almindeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.