:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2012

mulle85

christina92 skriver:

Ja det er jo ved at være oppe over

Ikke på at det bliver i løbet af den næste dags tid, men kroppen forbereder sig helt bestemt!!  Har nogle små veer on/off, men ikke noget der endnu tyder på at blive til noget.

ih det bliver spændende, så må du krydse for det sker en af de nærmeste dage, det ku jo være rart!

er det så dit første barn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

christina92

mulle85 skriver:

ih det bliver spændende, så må du krydse for det sker en af de nærmeste dage, det ku jo være rart!

er det så dit første barn?

Ja det ville være skønt hvis hun kom her i september

Ja det er både mig og kærestens første barn

Anmeld

18. september 2012

mulle85

christina92 skriver:

Ja det ville være skønt hvis hun kom her i september

Ja det er både mig og kærestens første barn

hihi jah det forstår jeg godt, når man når til uge 37 må de gerne komme ud for en selv jo!

i har en hel masse og glæde jer til med sådan en bette nus!

Anmeld

18. september 2012

christina92

mulle85 skriver:

hihi jah det forstår jeg godt, når man når til uge 37 må de gerne komme ud for en selv jo!

i har en hel masse og glæde jer til med sådan en bette nus!

Hehe ja! Bare det ikke bliver for tæt på termin, skal nemlig til bryllup på terminsdatoen 

Og vi glæder os simpelthen også så meget at vi er lige ved at gå til

Anmeld

18. september 2012

mulle85

christina92 skriver:

Hehe ja! Bare det ikke bliver for tæt på termin, skal nemlig til bryllup på terminsdatoen 

Og vi glæder os simpelthen også så meget at vi er lige ved at gå til

hihi det ku ikke være fedt hvis du så ender med og føde der

i er helt klar til hun kommer så?

Anmeld

18. september 2012

christina92

mulle85 skriver:

hihi det ku ikke være fedt hvis du så ender med og føde der

i er helt klar til hun kommer så?

Bare det først bliver sidst på dagen så er det okay, så går jeg ikke glip af det hele

Ja det er vi faktisk  Lige nu går dagene med at fylde fryseren med godter, og så bare gå og nulre lidt og få pakket det sidste i tasken og sådan

Anmeld

18. september 2012

mulle85

christina92 skriver:

Bare det først bliver sidst på dagen så er det okay, så går jeg ikke glip af det hele

Ja det er vi faktisk  Lige nu går dagene med at fylde fryseren med godter, og så bare gå og nulre lidt og få pakket det sidste i tasken og sådan

hihi jah men bestemmer hun sig nu for og kom midt i det hele kan man intet stille op jo!

det lyder rart, det er altid rart og være færdige i tilfælde af de pludselig synes de vil ud til en!

Anmeld

18. september 2012

christina92

mulle85 skriver:

hihi jah men bestemmer hun sig nu for og kom midt i det hele kan man intet stille op jo!

det lyder rart, det er altid rart og være færdige i tilfælde af de pludselig synes de vil ud til en!

Nej, og kommer hun midt i det hele, bliver det jo også en utrolig sjov historien fem over, da det er et af vores aller nærmeste vennepar  Så sker det, vil vi da more os over det længe fremover

Og ja, jeg går jo bare og venter. Fik sommerferie sidst i juni og er så gået direkte på barsel, så trænger til at hun snart kommer. Ventetiden er ved at være lang og jeg kan jo ikke blive ved med at gøre rent

Anmeld

18. september 2012

mulle85

christina92 skriver:

Nej, og kommer hun midt i det hele, bliver det jo også en utrolig sjov historien fem over, da det er et af vores aller nærmeste vennepar  Så sker det, vil vi da more os over det længe fremover

Og ja, jeg går jo bare og venter. Fik sommerferie sidst i juni og er så gået direkte på barsel, så trænger til at hun snart kommer. Ventetiden er ved at være lang og jeg kan jo ikke blive ved med at gøre rent

hehe lige præcis!

men det ku jo være skønt hvis hun kom inden da alligevel!

krydser også for min gider komme her når jeg kommer i 37 uge!:p hihi

haha jah det kan også blive trættende i længden kun og gå og gøre rent dagen lang!

Anmeld

18. september 2012

christina92

mulle85 skriver:

hehe lige præcis!

men det ku jo være skønt hvis hun kom inden da alligevel!

krydser også for min gider komme her når jeg kommer i 37 uge!:p hihi

haha jah det kan også blive trættende i længden kun og gå og gøre rent dagen lang!

Jeg skal nok puste ve-støv når du rammer uge 37  Er man ikke også mere utålmodig 2. gang, når man ved hvilken fantasisk oplevelse der venter en?

Jeg kan jo kun forestille mig hvordan det bliver at møde sit barn for første gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.