Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkZier skriver: haha ja jeg er stolt af mig selv ja nemlig så
haha ja jeg er stolt af mig selv
ja nemlig så
Hihi ja, du' så dygtig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M (: skriver: Hihi ja, du' så dygtig
i know, i know haha
JAmen det er jo fantastisk!!! Kæmpe stort tillykke!!!!
prettybutterfly skriver: JAmen det er jo fantastisk!!! Kæmpe stort tillykke!!!!
iiih tusind tusind taaaak!!
FrkZier skriver: https://www.baby.dk/debat/189942pi1/graviditet/et-glaedeligt-chok.aspx DET ER MIG! jeg var til en tidlig scanning mandag d. 10/9 da jeg var 6+5 og så et lækkert hjerteblink jeg er idag 7+5 og har termin d. 1 maj 2013 og skal til scanning igen d. 8/10 når jeg er 10+5 for at sikre sig at blopper stadig har det godt derinde, og så skal jeg til NF d. 22/10 ps. det er stadig ikke offentlig gjort for resten af verden så jer på face - shyy
https://www.baby.dk/debat/189942pi1/graviditet/et-glaedeligt-chok.aspx
DET ER MIG!
jeg var til en tidlig scanning mandag d. 10/9 da jeg var 6+5 og så et lækkert hjerteblink
jeg er idag 7+5 og har termin d. 1 maj 2013 og skal til scanning igen d. 8/10 når jeg er 10+5 for at sikre sig at blopper stadig har det godt derinde, og så skal jeg til NF d. 22/10
ps. det er stadig ikke offentlig gjort for resten af verden så jer på face - shyy
Det er heelt vildt stort tillykke . Synes alle bliver gbravide nu.. det må være et lykke år 2012
Camillos skriver: Det er heelt vildt stort tillykke . Synes alle bliver gbravide nu.. det må være et lykke år 2012
ja det er så TAAK!
ja det må bringe held der her år hehe
Tauf skriver: STORT TILLYKKE
STORT TILLYKKE
mange mange tak !!
FrkZier skriver: ja det er så TAAK! ja det må bringe held der her år hehe
det tror jeg på
Alle de små bebser der kommer 2013 .. det bliver jo baby Booooom
Camillos skriver: det tror jeg på Alle de små bebser der kommer 2013 .. det bliver jo baby Booooom
hehe det bare dejligt at der er så mange der kan få opfyldt deres ønske om en bebse!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128