Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkZier skriver: hehe det bare dejligt at der er så mange der kan få opfyldt deres ønske om en bebse!
hehe det bare dejligt at der er så mange der kan få opfyldt deres ønske om en bebse!
Ja det er
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkZier skriver: mange mange tak !!
mange mange tak !!
Tauf skriver: Vi ville gerne ha været gravid igen nu her så vi kunne få et dejligt maj barn mere.. Så er ret misundelige på digMen vi må vente :-)
Vi ville gerne ha været gravid igen nu her så vi kunne få et dejligt maj barn mere.. Så er ret misundelige på digMen vi må vente :-)
hihi jeg forstår godt du er misundelig på mig det ligefør jeg er misundelig på mig selv
Camillos skriver: Ja det er
FrkZier skriver: hihi jeg forstår godt du er misundelig på mig det ligefør jeg er misundelig på mig selv
Tauf skriver: Hehe :-)
Hehe :-)
men er sikker på du også snart bliver gravid så du kan få et lækkert forårs/sommerbarn!
FrkZier skriver: Je men er sikker på du også snart bliver gravid så du kan få et lækkert forårs/sommerbarn!
Je
Tauf skriver: Vi prøver slet ikke. Er lige startet på nyt arbejde som elev for 14dage siden. Så det er det der skal bruges tid på:-):-)
Vi prøver slet ikke. Er lige startet på nyt arbejde som elev for 14dage siden. Så det er det der skal bruges tid på:-):-)
årh okay, bare mig der misforstod det du skrev så
men tillykke med elevpladsen så !!
FrkZier skriver: årh okay, bare mig der misforstod det du skrev så men tillykke med elevpladsen så !!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128