Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frøken Christiansen skriver: tillykke men var du ikke gået fra kæresten for noget tid siden?
tillykke men var du ikke gået fra kæresten for noget tid siden?
tak jo det var jeg - i et par dage og så valgte jeg at tilgive ham i stedet for at gå fra ham
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MyBigWish skriver: Stort tillykke
Stort tillykke
tusind tak
Frk-Lotusblomst skriver: Yay! - stort tillykke!!!!!!
Yay! - stort tillykke!!!!!!
taaaak
Chancen skriver: Tillykke
Tillykke
HeidiØ skriver: Aaaaai er det rigtigt? STORT tillykke!! for denne gang
Aaaaai er det rigtigt? STORT tillykke!! for denne gang
jaaaaaaa det er så
tusind tak!!!
FrkZier skriver: https://www.baby.dk/debat/189942pi1/graviditet/et-glaedeligt-chok.aspx DET ER MIG! jeg var til en tidlig scanning mandag d. 10/9 da jeg var 6+5 og så et lækkert hjerteblink jeg er idag 7+5 og har termin d. 1 maj 2013 og skal til scanning igen d. 8/10 når jeg er 10+5 for at sikre sig at blopper stadig har det godt derinde, og så skal jeg til NF d. 22/10 ps. det er stadig ikke offentlig gjort for resten af verden så jer på face - shyy
https://www.baby.dk/debat/189942pi1/graviditet/et-glaedeligt-chok.aspx
DET ER MIG!
jeg var til en tidlig scanning mandag d. 10/9 da jeg var 6+5 og så et lækkert hjerteblink
jeg er idag 7+5 og har termin d. 1 maj 2013 og skal til scanning igen d. 8/10 når jeg er 10+5 for at sikre sig at blopper stadig har det godt derinde, og så skal jeg til NF d. 22/10
ps. det er stadig ikke offentlig gjort for resten af verden så jer på face - shyy
TILLYKKE MANGE GANGE !!!
(NU spørger jeg måske dumt, men jeg troede ikke du havde en kæreste længere ? Bare lige så jeg er med på det hele )
christina92 skriver: Jaaaa, så blev det officielt herinde Endnu engang STORT tillykke
Jaaaa, så blev det officielt herinde
Endnu engang STORT tillykke
hihi ja ku altså ikke vente længere tak søde
BabyWish2012 <3 skriver: Endelig!!! Stort tillykke!
Endelig!!! Stort tillykke!
hehe taaaaaak
rikkeregnbue skriver: Jeg har jo sagt tillykke før, men... TILLYKKEEEEEEEEEEE Ihhhhhhhhhh.. og lidt flere
Jeg har jo sagt tillykke før, men... TILLYKKEEEEEEEEEEE
Ihhhhhhhhhh..
og lidt flere
hehe du så sød - og TAK IGEN
Monica P skriver: Stort Tillykke herfra Monica
Stort Tillykke herfra
Monica
mange gange tak!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128