opdatering på: skal jeg være bekymret ? ? hjlæp ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. september 2012

Princesspigen

jeg lavede igår dette indlæg: https://www.baby.dk/debat/191938pi1/graviditet/skal-jeg-vaere-bekymret----hjaelp.aspx#GoToMessage

her er så den opdatering jeg lovede noget.

var til lægen idag, en ældre dame der lignede en der burdte gå på pension

fortalte hende om mine små blødninger og ømhed.. men at der var liv.. hun virkede ikke bekymret på nogle måde men sage bare at da jeg alligevel skulle til jm imorgen kunne jeg jo snakke med hende om det..

hun gad hverken mærke eller undersøge mig..  

vi snakkede så om mine andre problemer/spørgsmål..

der er sendt en urin prøve til "undersøgelse" som jeg skal ringe svar på imorgen, bare sådan hvis nu der sku være et eller andet..

samt jeg har fået lavet en test om jeg måske skulle have svamp i munden som bivirkning af min astma medicin  

så nu må jeg bare væbne mig med tålmodighed og så tage den med jm imorgen..  

baby er ikke voldsom aktiv men der er da lidt spark og puf i ny og næ så mon ikke den har det meget godt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

M (:

Princesspigen skriver:

jeg lavede igår dette indlæg: https://www.baby.dk/debat/191938pi1/graviditet/skal-jeg-vaere-bekymret----hjaelp.aspx#GoToMessage

fortalte hende om mine små blødninger og ømhed.. men at der var liv.. hun virkede ikke bekymret på nogle måde men sage bare at da jeg alligevel skulle til jm imorgen kunne jeg jo snakke med hende om det..

der er sendt en urin prøve til "undersøgelse" som jeg skal ringe svar på imorgen, bare sådan hvis nu der sku være et eller andet..

samt jeg har fået lavet en test om jeg måske skulle have svamp i munden som bivirkning af min astma medicin  

baby er ikke voldsom aktiv men der er da lidt spark og puf i ny og næ så mon ikke den har det meget godt  

Det lyder da som en rimelig tam lægekonsultation, håber din jordmoder kan gøre dig klogere og mere rolig imorgen!

Anmeld

17. september 2012

Princesspigen

M (: skriver:

Det lyder da som en rimelig tam lægekonsultation, håber din jordmoder kan gøre dig klogere og mere rolig imorgen!

jo tak

underlig læge hende der.. overvejer næste gang jeg skal til læge (det er et lægehus) at spørge efter en anden læge end hende der  

har ik noget særlig godt indtryk af hende..

men ja skal jo til jm imorgen og så må vi se hvad hun siger

Anmeld

17. september 2012

La´chrissen

Princesspigen skriver:

Håber på din jm er mere hjælpsom i morgen

Anmeld

17. september 2012

Princesspigen

La´chrissen skriver:

Håber på din jm er mere hjælpsom i morgen

jeg har jordens sødeste jm(syndes jeg ihværtifal selv) så det tvivler jeg ikke på  

Anmeld

17. september 2012

M (:

Princesspigen skriver:

jo tak

underlig læge hende der.. overvejer næste gang jeg skal til læge (det er et lægehus) at spørge efter en anden læge end hende der  

har ik noget særlig godt indtryk af hende..

men ja skal jo til jm imorgen og så må vi se hvad hun siger

Dét havde jeg også gjort! Det er jo spild af alles tid.. 

Anmeld

18. september 2012

Princesspigen

Dét havde jeg også gjort! Det er jo spild af alles tid.. 

ja var lidt det jeg tænkte

skal heldigvis til jm her kl 11  så kan jeg være sikker på min lille trold har det godt

Anmeld

18. september 2012

M (:

Princesspigen skriver:

ja var lidt det jeg tænkte

skal heldigvis til jm her kl 11  så kan jeg være sikker på min lille trold har det godt

Det er jeg sikker på hun har.. Glæder mig til update! 

Anmeld

18. september 2012

AnnaK89

Er du sikker på at det ikke blot er noget tegnblødning du har haft?
Du er jo rimelig langt henne og baby falder længere og længere ned, og hvis du er begyndt at åbne dig lidt, så kan det god give en blødning.

Og der er jo ikke så meget plads derinde mere, sikkert derfor at babys bevægelser ikke er som før.

Anmeld

18. september 2012

Princesspigen

Det er jeg sikker på hun har.. Glæder mig til update! 

laver lig en ny tråd med opdateringen nu her om lidt..  lidt nemmere sys jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.