skal jeg være bekymret ? ? ? hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. september 2012

Princesspigen

jeg skrev tidliger et indlæg med tegn blødninger..

jeg er idag 36+2..

jeg have igår da jeg gik i seng en mindre blødning fra underlivet, kun lige nok blod til at jeg ku tøre det væk med papir og der var ikke noget hele natten..

her til formiddag havde jeg igen en lile mindre blødning og har haft lidt ind i mellem i løbet af dagen.. meget meget lidt og har ikke haft brug for bind eller noget så så slemt har det ikke været..

er øm i skridtet, ikke ondt men øm.. og føler mig lidt øm i underlivet som om jeg har lavet en masse igår eller sådan.. (på mine meget aktive dage har jeg været øm dagen efter)

baby havde en MEGET aktiv dag igår og bevæger sig ikke så meget idag men der har da været små puf i løbet af dagen..

skal jeg være bekymret ? ? ?

skal op til min nye læge imorgen så vil ikke tage hele vejen til roskilde idag da baby stadig bevæger sig og jeg ikke har voldsomt ondt... men skal jeg alligevel være lidt bekymret ? ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

mortilnoahogmelina

Jeg ville kontat f fg under alle omstændigheder idag og hører hvad de siger .

Anmeld

16. september 2012

Princesspigen

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg ville kontat f fg under alle omstændigheder idag og hører hvad de siger .

det er så sent og har ikke rigtigt mulighed for at komme der til.. og den lille sparker jo..

har ikke små blødt i nogle timer nu og er ikke mere øm end jeg har oplevet før.. tror bare jeg går i seng om snart og så tager den med lægen imorgen..  

så længe den lille sparker er det jo fint

Anmeld

16. september 2012

Princesspigen

det var ikke mange svar jeg fik der

Anmeld

16. september 2012

th

Princesspigen skriver:

det var ikke mange svar jeg fik der

Jeg ville også kontakte fg. Bare før lige at snakke med dem det gjorde jeg blødte lidt i 14 dage før jeg fødte men jeg faldt helt til ro ved bare lige at snakke med dem. Man vil ikke takke sig selv hvis det skulle gå galt nu.

Anmeld

16. september 2012

Princesspigen

th skriver:

Jeg ville også kontakte fg. Bare før lige at snakke med dem det gjorde jeg blødte lidt i 14 dage før jeg fødte men jeg faldt helt til ro ved bare lige at snakke med dem. Man vil ikke takke sig selv hvis det skulle gå galt nu.

nej rigtigt nok.. men tænker os bare, vil ikke bekymre noget så har ikke sagt det til nogle, ik engang kæresten.. og skal jo til lægen imorgen midt på dagen..  

Anmeld

16. september 2012

th

Princesspigen skriver:

nej rigtigt nok.. men tænker os bare, vil ikke bekymre noget så har ikke sagt det til nogle, ik engang kæresten.. og skal jo til lægen imorgen midt på dagen..  

Jeg ville nok sige det og så ringe og så tror jeg bare du få at vide at du skal kontakte dem igen hvis du bliver nervøs. Nu har du jo tid ved lægen i morgen. Så et lille opkald vil nok bare gøre at du slapper mere af

Anmeld

16. september 2012

Princesspigen

th skriver:

Jeg ville nok sige det og så ringe og så tror jeg bare du få at vide at du skal kontakte dem igen hvis du bliver nervøs. Nu har du jo tid ved lægen i morgen. Så et lille opkald vil nok bare gøre at du slapper mere af

sidder her og bliver sparket i siden samt jeg ikke bløder og ikke har gjordt det i flere timer, så er ikke så nervøs bare irriteret over at være øm i skridtet.. men det har jeg oplevet før i graviditeten..

Anmeld

16. september 2012

th

Princesspigen skriver:

sidder her og bliver sparket i siden samt jeg ikke bløder og ikke har gjordt det i flere timer, så er ikke så nervøs bare irriteret over at være øm i skridtet.. men det har jeg oplevet før i graviditeten..

Ok så længe du mærker den lille så hop i seng og sov og snak med din læge i morgen ellers ring senere hvis det begynder igen.

Gerne en update i morgen

Anmeld

16. september 2012

Princesspigen

th skriver:

Ok så længe du mærker den lille så hop i seng og sov og snak med din læge i morgen ellers ring senere hvis det begynder igen.

Gerne en update i morgen

skal nok give en opdate imorgen

og ja den lile sparker, den har en sløv dag idag men er normalt efter sådan en aktiv dag som den havde igår..

det har jeg oplevet før..  

men det er ikke 30 sek siden den sparkede så jeg fik ondt i siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.