Jeg er altså enig med Kofoed her. Hvis han kun er vant til at have drengen i weekenderne og dermed normalt ikke står for aflevering i BH, kan det godt være noget af en opgave at huske alt det, der som regel skal med. Hvis han så i farten har glemt alt om en madpakke, fordi han normalt ikke laver det eller afleverer barnet, så synes jeg bestemt ikke, at det er noget, der alene bør udløse røde advarselslamper for en enkelt glemt madpakke. Hvis han ellers har informeret pædagogerne om det, så de kan tage hånd om det, har han forhåbentlig lært at lave en huskeseddel næste gang (og nej, det er altså heller ikke en falliterklæring).
MEN....sammenholdt med de andre ting, synes jeg også det bør noteres. Hvis han ikke magter barnet pga psykiske problemer, ville det nok være en god ide at revidere samværsordningen og i hvert fald undgå forlængede weekender fremover, indtil forholdene er blevet mere optimale.
...og så ville jeg i øvrigt grave mere i, vhorfor drengen fandt sit ophold hos faren ubehageligt 
Anmeld