Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ivfmarie skriver:er vi på igen??Jeg har tabt 150 gram siden sidste vejning... Det er sgu ik andet en en tur på toilettet ..Men jeg stiler nu efter at ramme de magiske 60 kilo til Sankt Hans - omend det vist er utopi at tro at der kan ryge 2 kilo på en lille måned Hvordan går det ellers rundt omkring?
Har du nogen sinde set Tab og Vind... De taber rask væk 5 kg på en uge, så kan du vel også sagtens tabe 2 kg på en lille måned, det handler om at tro på det...Her går det af h------ til, jeg præsterede lige at tage 1½ kg på på 1 uge, på trods af at jeg har cyklet ca 30 km på den uge. Men nu har jeg taget konsekvensen og kontaktet lægen, så må vi se om jeg kan komme på sundhedscenteret om de kan hjælpe mig med at finde ud af hvad der går galt...For jeg må tilstå at jeg mister troen når det går galt, for jeg forsøger virkelig på ikke at spise for meget, og spise ikke alt for usundt... Spiser 1 skv rugbrød til morgenmad, 2 skiver rugbrød til frokost og 1½ portion aftensmad, drikker vand til alle mine måltider... Får max 1 glas cola (ca. 33 cl) om aftenen hvis jeg får noget... Kæresten tager sig af det resterende (ud af 2 l.)...Men et eller andet må der jo gå galt...Betina
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128