vejedag???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. maj 2009

Loggidut

har vi droppet den?

nå jeg må altså ud med det...nu står min vægt på -7,4 kg, i forhold til da jeg startede...det er så fedt at jeg langsomt kan begynde at finde tøj frem der har lagt bagerst i mit skab alt for lang tid...

hvad med i andre, er i stabile endnu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2009

Loggidut

hov  hvad gik lige galt for det her dobbeltindlæg?

Anmeld

21. maj 2009

Plysbjørnen

Nej det tror jeg ikke vi har...

Jeg har taget  600 gr på, ikke om jeg fatter hvad der går galt... Kæresten drikker næsten 2 liter cola om dagen, og han har sgu smidt et kilo...

Anmeld

21. maj 2009

Muffinmus

rend og hop med den vægt siger jeg bare.....ikke gode venner med overhovedet...skyldes nok min cola, ships og chokolade

Anmeld

21. maj 2009

ivfmarie

Jamen, jeg er skam stadig stabil!

Jeg har tabt 12,3 kilo siden januar!
Og nu syns jeg at det kunne være lidt fedt (eller rettere ufedt) hvis jeg kunne nå at ramme 60 kilo til min fødselsdag.. Dvs 2,3 kilo inden 24. juni...
Måske liiidt urealistisk - men jeg ser hvad der sker...

Marie - har netop købt bukser i str 36!!! 

Og godt gået til Loggi, der holdt stilen.. Og til i andre - COME ON!! Let røven og kom igang!!!

Anmeld

21. maj 2009

Sweet1978

Nu har jeg jo ikke været med fra starten, overhovedet, men er faktisk også på skrump så vil lige mænge mig. Jeg har tabt 6 kg siden 6/2 og er nu på 108,5 mit delmål er 100 kg. men skulle gerne ned på min ideal vægt i hht. BMI som er 86kg. Gider ikke være i risikogruppen igen næste gang jeg skal have barn og skulle til ekstra kontrol, glukosetest mm. Det var ikke fedt med Danielle.

Anmeld

21. maj 2009

Muffinmus

ivfmarie skriver:

Jamen, jeg er skam stadig stabil!

Jeg har tabt 12,3 kilo siden januar!
Og nu syns jeg at det kunne være lidt fedt (eller rettere ufedt) hvis jeg kunne nå at ramme 60 kilo til min fødselsdag.. Dvs 2,3 kilo inden 24. juni...
Måske liiidt urealistisk - men jeg ser hvad der sker...

Marie - har netop købt bukser i str 36!!! 

Og godt gået til Loggi, der holdt stilen.. Og til i andre - COME ON!! Let røven og kom igang!!!

Årh vil du ikke hoppe i havnen..vi vejer næsten det samme, men jeg kan sgu ikke skrue mig ned i en str 36!!!æv æv.

Anmeld

21. maj 2009

linemus

Føler godt nok jeg har sagt noget lignende før, men jeg har fået sådan en stærk lyst til at komme i gang med at løbe og gennemføre det løbeprogram, som Astrid bla. har været så sej at køre igennem. Skal have et par løbesko og være ovre min forkølelse, og SÅ skal jeg knagme igang!! Jeg trænger til det, hvis jeg ikke skal blive gammel før tid. Så ski' være med vægten, selvom det ikke vil gøre noget hvis den følger med.

Str. 36 - er du helt vimmer, Marie!!! 

Anmeld

22. maj 2009

Loggidut

linemus skriver:

Føler godt nok jeg har sagt noget lignende før, men jeg har fået sådan en stærk lyst til at komme i gang med at løbe og gennemføre det løbeprogram, som Astrid bla. har været så sej at køre igennem. Skal have et par løbesko og være ovre min forkølelse, og SÅ skal jeg knagme igang!! Jeg trænger til det, hvis jeg ikke skal blive gammel før tid. Så ski' være med vægten, selvom det ikke vil gøre noget hvis den følger med.

Str. 36 - er du helt vimmer, Marie!!! 

hvad hvor hvordan...hvad for et løbeprogram...og hvor hårdt starter det lige ud?

for helvede, jeg kan jo ikke engang lkøbe herfra og ind i min seng uden at tabe pusten!

Anmeld

28. maj 2009

ivfmarie

er vi på igen??

Jeg har tabt 150 gram siden sidste vejning... Det er sgu ik andet en en tur på toilettet ..
Men jeg stiler nu efter at ramme de magiske 60 kilo til Sankt Hans - omend det vist er utopi at tro at der kan ryge 2 kilo på en lille måned

Hvordan går det ellers rundt omkring?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.