Diarre - tegn paa foedsel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2012

Deaktiveret profil

Gravid2012 skriver:

Hmm... det er maaske ikke lige saa laekkert at hoere paa, men jeg har det sidste dage haft diarre!

Har hoert noget om det kan vaere et tegn paa det snart er tid til lillemand kommer ud ? er det rigtig ?

ha en dejlig soendag!

Som der bliver nævnt længere oppe, så ja, hos nogle kvinder kan kroppen rense sig selv.. Op til fødslen, jeg er 37+3 og har den sidste uge haft diarre, og har det stadig, men stadig sker der intet her..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

AMM00

Det kunne være tegn på at noge snart sker..

Anmeld

16. september 2012

ano14316

Gravid2012 skriver:

Hmm... det er maaske ikke lige saa laekkert at hoere paa, men jeg har det sidste dage haft diarre!

Har hoert noget om det kan vaere et tegn paa det snart er tid til lillemand kommer ud ? er det rigtig ?

ha en dejlig soendag!

Jeg havde ikke desideret diarre, men ejg var på wc mange gange om dagen de sidste dage.. helt klart kroppen der gjorde sig klar hos mig.. 

Anmeld

17. september 2012

MorTilDenDejligste

Gravid2012 skriver:

ha en dejlig soendag!

Har godt hørt om at nogen får diarre et Par dage inden fødsel, men husk nu på at ikke 2 fødsler er ens jeg have ikke diarre inden fødsel have faktisk ingen tegn sådan den ene dag det begyndte veerne bare og stoppede ikke før jeg have født så det kan sagtens være et tegn men bliv nu ikke skuffet hvis det ikke sker lige nu og her..  

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.