Diarre - tegn paa foedsel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

831 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. september 2012

Gravid2012

Hmm... det er maaske ikke lige saa laekkert at hoere paa, men jeg har det sidste dage haft diarre!

Har hoert noget om det kan vaere et tegn paa det snart er tid til lillemand kommer ud ? er det rigtig ?

ha en dejlig soendag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

Gravid2012

16. september 2012

Mimic

hos nogen kvinder udrenser kroppen sig selv op til fødsel.

den dag jeg fødte gik vandet og en time efter havde jeg voldsom diaré, hun er født 4 timer senere

Anmeld

16. september 2012

Gravid2012

Mimic skriver:

hos nogen kvinder udrenser kroppen sig selv op til fødsel.

den dag jeg fødte gik vandet og en time efter havde jeg voldsom diaré, hun er født 4 timer senere

okay.... saa det er maaske tid.... men haaber nu alligevel han bliver derinde lidt mere, da jeg kun er 33+4 henne...

tak for dit svar

Anmeld

16. september 2012

mortilnoahogmelina

Jeg havde det os op til jeg fødte min søn . Altså kun på selve dagen i et par timer og han er født om natten ..

Anmeld

16. september 2012

Mor til Frederic og Freya

kan også være stress eller alm mave onde...

Anmeld

16. september 2012

Gravid2012

tak for alle jeres svar

Anmeld

16. september 2012

Faith

Jeg havde diarre en hel uge op til min anden fødsel. Vidste bare der var noget under opsejling. De ondeste plukveer, diarre og slimproppen der gik aftenen forinden.

Men håber da din baby bliver derinde lidt endnu. Han er jo ikke helt "færdigbagt" endnu

Anmeld

16. september 2012

SussieThyssen

Gravid2012 skriver:

Hmm... det er maaske ikke lige saa laekkert at hoere paa, men jeg har det sidste dage haft diarre!

Har hoert noget om det kan vaere et tegn paa det snart er tid til lillemand kommer ud ? er det rigtig ?

ha en dejlig soendag!

det kan det godt være...men..du kan også bare have rendt ind i en almindelig maveinfektion.

Så hvem ved  

Kærligst
Sussie 

Anmeld

16. september 2012

MorDk

Hos nogle kvinder ja... men langt fra hos de fleste. Ihvertfald IKKE hos mig. Jeg venter stadig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.