svangerskabesforgiftning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.225 visninger
19 svar
0 synes godt om
16. september 2012

Anonym trådstarter

Nogen som har haft det og vil fortælle deres symptomer på det ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

Joan ( Smallie )

Anonym skriver:

Du kan pluselig få vand i kroppen. altså som i meget vand. Ondt i hovedet og flimmer for dine øjne. Højt blodtryk.

Mistænker du at du har det da? Hvor langt er du henne?

Anmeld

16. september 2012

Anonym trådstarter

Joan ( Smallie ) skriver:

Du kan pluselig få vand i kroppen. altså som i meget vand. Ondt i hovedet og flimmer for dine øjne. Højt blodtryk.

JEG ER 33+6 idag ..

hmm jeg ER lidt usikker , mine finger snore hvis jeg feks ligger på den hvis jeg sidder med telefonen for længe i sammen hånd .. jeg ER svimmel , enormt træt . og bare skidt til pas .

Anmeld

16. september 2012

Anonym trådstarter

Udover det har jeg vildt dårlig mave .
Og mener nu ikke lige jeg skal føde endnu .

Anmeld

16. september 2012

Joan ( Smallie )

Anonym skriver:

JEG ER 33+6 idag ..

hmm jeg ER lidt usikker , mine finger snore hvis jeg feks ligger på den hvis jeg sidder med telefonen for længe i sammen hånd .. jeg ER svimmel , enormt træt . og bare skidt til pas .

Det er meget nomalt at ens finger kommer til at sove når man er gravid fordi man får vand i kroppen.

Svimmel er det når du rejser dig?

Men er du usikker så skal du ringe til fg og få dem til at måle dit blodtryk og se om der er protin i din urin.

Anmeld

16. september 2012

Anonym trådstarter

Det er meget nomalt at ens finger kommer til at sove når man er gravid fordi man får vand i kroppen.

Svimmel er det når du rejser dig?

Men er du usikker så skal du ringe til fg og få dem til at måle dit blodtryk og se om der er protin i din urin.

Det Er hele tiden jeg ER svimmel .
Ja burde nok lige kontakte dem .

Anmeld

16. september 2012

Joan ( Smallie )

Anonym skriver:

Det Er hele tiden jeg ER svimmel .
Ja burde nok lige kontakte dem .

Du kan være svimmel fordi der jo er noget mere blod i kroppen når man er gravid. Men jeg vil helt sikkert ringe og snakke med fg om det.

Anmeld

16. september 2012

Anonym trådstarter

Du kan være svimmel fordi der jo er noget mere blod i kroppen når man er gravid. Men jeg vil helt sikkert ringe og snakke med fg om det.

Tusind tak for svar .
Jeg ser lige den næste time an . Ellers ringer jeg .

Anmeld

16. september 2012

LBK

Anonym skriver:

Jeg fik svangerskabsforgiftning da jeg ventede min datter. 

SNurrende fingre og dårlig mave er ikke tegn på svangerskabsforgiftning. 

Symptomerne som jeg selv oplevede var; ondt i hovedet, pludselige hævelser i ansigtet (havde lidt hævede ben og arme under den sidste del af graviditeten).

Da jeg kom til jordemoder havde jeg MANGE proteiner i min urin og tårn-højt blodtryk. 

Andre symptomer kan være bl.a. være hjertebanken og flimren for øjnene. Det oplevede jeg dog ikke..Hvis du er i tvivl så tag til din læge/jordemoder og få testet din urin og blodtryk . Det kan man jo ikke altid lige gøre derhjemme :O)

Anmeld

16. september 2012

SussieThyssen

Man behøver hverken at få hovedpine eller flimren for øjnene ved svangerskabsforgiftning, det havde jeg ikke.
Masser af vand..jo MON ikke, men ellers intet. Faktisk følte jeg slet ikke jeg havde det, men DET havde jeg, i rigeligt mål...endda så meget at min lever desværre tog skade og i dag ikke fungerer optimalt, og jeg skal have medicin resten af livet.

Men du bør absolut kontakte læge, jordemoder eller FG hvis noget ikke føles normalt....hellere en gang for meget end en gang for lidt.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.