Ting jeg aldrig havde troet .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2012

Bebsen

At man kan elske et andet menneske så ubetinget.

At livet virkelig ændrede sig 780 grader når jrg blev mor.

At jeg som A menneske kan være morgensur - eller nærmere morgen-bli-lige-lidt-væk-fra-mig-og-ti-stille agtig

At tiden bare forsvinder med lynets hast.

At jeg har brug for mere end 24 timer i døgnet - hver dag!

At jeg faktisk gerne vil have mere end et barn (Har altid troet jeg kun ville have et, men det har ændret sig) Jeg mangler bare manden, og det bringer mig til næste punkt

At det at finde manden for livet pludseligt er sværere, kriterierne er strammet op! Ejj hvor jeg savner at have en dejlig mand...

At alene tid er en mangelvare.

Hvor ligeglad jeg kan være med at være grim og fjollet foran et andet menneske. Jeg har mildest talt en MEGET slap mave efter min graviditet og min søn elsker at lege med den, og min navle!

At jeg nogensinde skulle blive spurgt af veninder om jeg har overvejet at få noget opereret (Før omtalte slappe mave).

Pyh jeg kunne blive ved

Ida

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

MortilCilas

Ciss skriver:

Ja, ja og ja...

Anmeld

16. september 2012

MortilCilas

Bebsen skriver:

At jeg som A menneske kan være morgensur - eller nærmere morgen-bli-lige-lidt-væk-fra-mig-og-ti-stille agtig

At jeg faktisk gerne vil have mere end et barn (Har altid troet jeg kun ville have et, men det har ændret sig) Jeg mangler bare manden, og det bringer mig til næste punkt

At det at finde manden for livet pludseligt er sværere, kriterierne er strammet op! Ejj hvor jeg savner at have en dejlig mand...

Hvor ligeglad jeg kan være med at være grim og fjollet foran et andet menneske. Jeg har mildest talt en MEGET slap mave efter min graviditet og min søn elsker at lege med den, og min navle!

At jeg nogensinde skulle blive spurgt af veninder om jeg har overvejet at få noget opereret (Før omtalte slappe mave).

Pyh jeg kunne blive ved

Ida

Du har som beskrevet mig

Anmeld

16. september 2012

Bebsen

MortilCilas skriver:

Du har som beskrevet mig

fedt med en der forstår

Endnu et punkt må også være at jeg ikke havde troet jeg ville miste (og selv fravælge) så mange, også et par gamle og tætte venner, efter jeg er blevet mor.

Anmeld

16. september 2012

Ciss

Bebsen skriver:

Pyh jeg kunne blive ved

Ida

Ja, det er utroligt, som alt bliver vendt op-ned!

Man tænker virkelig helt anderledes efter, man har fået barn...

Anmeld

16. september 2012

MortilCilas

Bebsen skriver:

fedt med en der forstår

Endnu et punkt må også være at jeg ikke havde troet jeg ville miste (og selv fravælge) så mange, også et par gamle og tætte venner, efter jeg er blevet mor.

Hende jeg regnede med var den første der smuttet, er den eneste der blev. Også også nogle jeg valgte fra.

Anmeld

16. september 2012

Leneur

wamse skriver:

Åhh ja, for pokker, de bliver alt for hurtigt store.

Så jeg havde aldrig troet, at jeg skulle sidde og ville ønske, at de var små igen, og de var tæt på mig igen.

Jeg havde aldrig troet, at jeg ville savne alle de ting, som de fleste af jer nævner, for nu er mine drenge jo 19 og 16, og er fuldt igang med at prøve voksen livet ud, og jeg skal bare sidde her og tro på, at verden vil dem noget godt

Ja, tror også det helt sikkert er noget jeg kommer til at savne. Silje 3 år er allerede begyndt at sige " ikke kysse nu mor" og slår begge hænder op foran munden...

Anmeld

16. september 2012

wamse

Leneur skriver:

Ja, tror også det helt sikkert er noget jeg kommer til at savne. Silje 3 år er allerede begyndt at sige " ikke kysse nu mor" og slår begge hænder op foran munden...

Det går bare stærkt.

Det at min ældste har kørekort, og nu flytter 300 km væk herfra, så kan jeg jo ikke vide at han har det godt Det synes jeg virkelig er svært. Min yngste søn, går på landbrugsskole, og hvad nu hvis han kommer til skad i de kæmpe maskiner. Åhh så ville jeg sgu hellere tilbage til den tid, hvor de holdte mig vågen om natten, jeg skulle skifte ble på dem m.m.

Heldigvis er Lærke en rigtig nusse pige

Anmeld

16. september 2012

Ciss

wamse skriver:

Det går bare stærkt.

Det at min ældste har kørekort, og nu flytter 300 km væk herfra, så kan jeg jo ikke vide at han har det godt Det synes jeg virkelig er svært. Min yngste søn, går på landbrugsskole, og hvad nu hvis han kommer til skad i de kæmpe maskiner. Åhh så ville jeg sgu hellere tilbage til den tid, hvor de holdte mig vågen om natten, jeg skulle skifte ble på dem m.m.

Pyh, det må være tungt, når de flytter så langt væk...

Samtidig er det jo rigtig dejligt, at de kan klare det. Så har man jo på en eller anden måde lykkes.....

Anmeld

16. september 2012

Leneur

wamse skriver:

Det går bare stærkt.

Det er Silje også men bestemmer HELT SELV hvornår...
Ja det er jo frygteligt men et tegn på at vi...( håber at jeg også kommer i den kategori) trods alt har gjort dem flyveklare, at de tør forfølge deres drømme fremfor at sidde i mor's skørter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.