Ting jeg aldrig havde troet .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2012

SussieThyssen

Hehe...velkommen til mødreverdenen piger!

(siger hende hvis yngste nu er 15, men stadig giver sine udfordringer, bare nogle andre nogle...LOL)

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

Leneur

Så meget l..t de HELT små kan indeholde, selvom de er på flydende kost.
Så meget vasketøj der er.
Hvor logisk tænkende de er. ( når det hedder mormor, så må morfar jo være forfar... )
At tiden går så stærkt og hvor hurtigt de egentligt "bliver store".
At min datter allerede nu ved hvad der skal til, for at sno ALLE om sin lillefinger.
Hvor højt man kan elske et andet væsen og den kærlighed blot vokser fra dag til dag.

Anmeld

16. september 2012

Ciss

SussieThyssen skriver:

Hehe...velkommen til mødreverdenen piger!

(siger hende hvis yngste nu er 15, men stadig giver sine udfordringer, bare nogle andre nogle...LOL)

Kærligst
Sussie

Ja, det er virkelig en anden verden. Jeg synes, jeg lærer noget nyt ca hver dag....

Anmeld

16. september 2012

FogL

- at man bruger flere tusinder på tøj til børnene, og noget nær 0 på sig selv, selvom man egentlig mangler

- at man bruger sin lørdag på at lave hjemmelavet grød og mos til fryseren. 

- at man skifter tøj på bebs sådan ca mange gange i løbet af en dag - enten pga gylp eller madleg! 

- at ens tlf er FYLDT med baby billeder. Man kan ligefrem se på sin tlf's galleri, hvornår man fik børn..... 

Kunne garanteret blive ved. Den med bæsnak og at man har sovet længe hvis kl er 7.30 - kender det!

Anmeld

16. september 2012

Ciss

Leneur skriver:

Hvor logisk tænkende de er. ( når det hedder mormor, så må morfar jo være forfar... )
At min datter allerede nu ved hvad der skal til, for at sno ALLE om sin lillefinger.
Hvor højt man kan elske et andet væsen og den kærlighed blot vokser fra dag til dag.

Ja, absolut!

Forfar er jo genialt!

Anmeld

16. september 2012

wamse

Leneur skriver:

Åhh ja, for pokker, de bliver alt for hurtigt store.

Så jeg havde aldrig troet, at jeg skulle sidde og ville ønske, at de var små igen, og de var tæt på mig igen.

Jeg havde aldrig troet, at jeg ville savne alle de ting, som de fleste af jer nævner, for nu er mine drenge jo 19 og 16, og er fuldt igang med at prøve voksen livet ud, og jeg skal bare sidde her og tro på, at verden vil dem noget godt

Anmeld

16. september 2012

Ciss

wamse skriver:

Åhh ja, for pokker, de bliver alt for hurtigt store.

Så jeg havde aldrig troet, at jeg skulle sidde og ville ønske, at de var små igen, og de var tæt på mig igen.

Jeg havde aldrig troet, at jeg ville savne alle de ting, som de fleste af jer nævner, for nu er mine drenge jo 19 og 16, og er fuldt igang med at prøve voksen livet ud, og jeg skal bare sidde her og tro på, at verden vil dem noget godt

Nej, det er ikke altid så let at forestille sig, at man kommer til at savne en del af disse tingene - men når de små kryber op på skødet af mig og bare putter sig ind til mig, så tænker jeg godt nok at lige det, kommer jeg virkelig til at savne....

Anmeld

16. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg havde aldrig troet, jeg ville kunne springe et bad over så ofte, som jeg har gjort. (om morgenen har jeg tænkt, jeg gør det i aften, men om aftenen har jeg været så træt, jeg har tænkt, jeg gør det i morgen tidlig.
Sådan kan man blive ved længe )

At man kan støvsuge fire-fem gange om dagen men gulvene er aldrig rene.

At ligemeget hvor man sætter sig, så er der et stykke legetøj i vejen.

At man kan falde i søvn kl 7 sammen med ungerne (godnatsange er meget effektive)

Anmeld

16. september 2012

Ciss

PT skriver:

Jeg havde aldrig troet, jeg ville kunne springe et bad over så ofte, som jeg har gjort. (om morgenen har jeg tænkt, jeg gør det i aften, men om aftenen har jeg været så træt, jeg har tænkt, jeg gør det i morgen tidlig.
Sådan kan man blive ved længe )

At man kan støvsuge fire-fem gange om dagen men gulvene er aldrig rene.

At ligemeget hvor man sætter sig, så er der et stykke legetøj i vejen.

At man kan falde i søvn kl 7 sammen med ungerne (godnatsange er meget effektive)

Det har jeg også gjort..... Pludselig er søvn bare det vigtigste i verden, så kan den bruser godt vente.

Jeg troede, det bare var mig, som ikke klarede at holde gulvet rent...

Og ja, godnatsange og historier er virkelig effektive

Anmeld

16. september 2012

SussieThyssen

Ciss skriver:

Ja, det er virkelig en anden verden. Jeg synes, jeg lærer noget nyt ca hver dag....

Ja der er ikke to ens dage 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.