Så er jeg 6+0 - små skridt ad gangen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2012

tarkoflen

Miss Kat skriver:

Og den besked gør mig glad, for så antager jeg, at dine blødninger fra forleden er gået i sig selv.  

Tusind tak og ja det er de! Jeg har stadig ret ondt i højre side, og derfor har jeg en skanning i morgen, så de sikre sig, at det sidste æg ikke har fundet vej et sted hen hvor det ikke skal være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

Muffin_girl

Krydser alt hvad der kan krydses !! 

Anmeld

16. september 2012

Miss Kat

AalborgPigen skriver:

Krydser alt hvad der kan krydses !! 

Mange tak!

Anmeld

16. september 2012

Pige2009

Miss Kat skriver:

Hej alle I smukke kvinder!

Vil egentlig bare lige fortælle at jeg var til 1. lægebesøg i går!

Jeg fik sat den foreløbige termin til d. 10. maj (forårsbaby, skønt!) og fik at vide, jeg går ind i 7. uge i dag!

Med til historien hører, at jeg aborterede spontant i 11. uge for  3 måneder siden, så i denne graviditet tager jeg babyskridt.

Først i dag åbnede jeg den nedpakkede flyttekasse, hvor jeg gemte alt babyrelateret væk, da jeg mistede. Herligt gensyn, omend noget følelsesbetonet.

Kun mine forældre og min bror og svigerinde ved, vi venter barn igen, og sådan forbliver det til efter nakkefoldsscanningen.

Jeg har 5 stk. pang-positive tests, så jeg risikerer vist heller ikke en biokemisk graviditet i denne omgang! Haletudsen skal altså bare blive hængende og helst bare koncentrere sig om at passe på sig selv.

Yderligere indstillede min læge os til en tryghedsscanning, men først i uge 9, da jeg under sidste graviditet fik en tryghedsscanning i 8. uge, hvor de fejlbedømte fosteret til at være dødt, fordi de åbenbart ikke kunne finde ud af at ræssonere sig frem til, at jeg måske bare ikke var så langt henne som forventet... Den graviditet var én lang rutsjebanetur!

Nå, jeg ville ikke andet end at være glad for, at det allerede tilsyneladende går noget nemmere denne gang, og fordi jeg så gerne vil turde tro og håbe på at det MÅ ende godt!

for os og hav en dejlig dag!

Hvor dejligt 

Anmeld

16. september 2012

MorDk

Krydser fingre her kan du troooo

Anmeld

16. september 2012

Miss Kat

Baagøe skriver:

Hvor dejligt 

Jaaa

Anmeld

16. september 2012

Miss Kat

MorDk skriver:

Krydser fingre her kan du troooo

Tak skal du ha! 

Anmeld

18. september 2012

Pige2009

Miss Kat skriver:

Jaaa

......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.