Så er jeg 6+0 - små skridt ad gangen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2012

Miss Kat

Tillykke med den lille spire. Er også 6+0 i dag. Dette er min første graviditet og prøver lidt at tage en dag af gangen. Tror det bliver nemmere efter uge 12. Så tror jeg lidt mere på at baby har det godt. Har ikke været til 1. Lægebesøg endnu. Det skal jeg først i 9. Uge, så der er laaaang tid til jeg får set stumpen.

Nej hvor sjovt at vi er lige langt.  Mange tak og selv stort tillykke til jer! 

Og som du selv siger, er der nemlig ikke andet for end at tage én dag ad gangen.

Du får desværre ikke baby at se til et almindeligt lægebesøg. Til gengæld vil du nok, når du er så langt henne, få vandrejournalen, få taget blodprøver og måske en gynækologisk undersøgelse.

Medmindre du får en tryghedsscanning (og det gør du forhåbentlig ikke, for din graviditet skal helst forløbe helt normalt og sundt), så ser du den faktisk først første gang til nakkefoldsscanningen omkring uge 13. Zzzz.... MEN man kan jo selv købe sig til en tidlig scanning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

LMX

Stort tillykke.  Jeg kan bare blive helt høj af andre folks lykke lige pt. Vildt

Anmeld

16. september 2012

Miss Kat

tarkoflen skriver:

Hvor er det bare dejligt med sådan en lille spire

Jeg alt hvad jeg kan for jer

Og dejligt at l har fået en tryghedsskanning! De sagde til os, at når først man har set hjerteblink, så er der 90-95% chance for at man får en lille baby, så vi vælger at tro på, at så skal alt nok gå godt

Kan du have en dejlig søndag vi kommer til at ligge tæt med terminerne

Mange tak!! 

Vi fik også en tryghedsscanning under sidste graviditet, da de først havde en mistanke om, at den lille kunne sidde uden for livmoderen. Det gjorde den ikke, og til den anden scanning var der kommet fint hjerteblink.  Desværre mistede vi den jo alligevel nogle uger senere... MEN som jeg tænker, så kan der ikke være voldsomt stor risiko for at det samme skulle ske igen, hvis først jeg ser hjerteblink denne gang. Altså, man kan jo være uheldig, men lynet skal helst ikke slå ned samme sted to gange (7-9-13).

Hvor fint at vi ligger tæt, jeg krydser også alt, der krydses kan for jer og spiren. 

Anmeld

16. september 2012

Miss Kat

M (: skriver:

Stort tillykke med babyhulen og jeg krydser fingre for, at alt nok skal gå godt denne gang! 

Mange tak! 

Anmeld

16. september 2012

Miss Kat

Jupiter skriver:

Stort tillykke og en masse  herfra

Tak skal du ha'! 

Anmeld

16. september 2012

Miss Kat

FrkZier skriver:

tillykke tillykke tillykke

Tak!

Anmeld

16. september 2012

Miss Kat

LMX skriver:

Stort tillykke.  Jeg kan bare blive helt høj af andre folks lykke lige pt. Vildt

Mange tak! Og det kender jeg godt lige for tiden... De hormoner altså.  

Anmeld

16. september 2012

tarkoflen

Miss Kat skriver:

Mange tak!! 

Vi fik også en tryghedsscanning under sidste graviditet, da de først havde en mistanke om, at den lille kunne sidde uden for livmoderen. Det gjorde den ikke, og til den anden scanning var der kommet fint hjerteblink.  Desværre mistede vi den jo alligevel nogle uger senere... MEN som jeg tænker, så kan der ikke være voldsomt stor risiko for at det samme skulle ske igen, hvis først jeg ser hjerteblink denne gang. Altså, man kan jo være uheldig, men lynet skal helst ikke slå ned samme sted to gange (7-9-13).

Hvor fint at vi ligger tæt, jeg krydser også alt, der krydses kan for jer og spiren. 

Vi håber og tror på det bedste og at vi begge skal være forældre til april/maj

Anmeld

16. september 2012

Miss Kat

tarkoflen skriver:

Og den besked gør mig glad, for så antager jeg, at dine blødninger fra forleden er gået i sig selv.  

Anmeld

16. september 2012

Miss Kat

tarkoflen skriver:

Ja og NU læste jeg så dit svar i den anden tråd! Flot... Og godt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.