Bør jeg ringe til vagtlægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

Ciss

Jep det gjorde jeg.
Og så sagde han at jeg jo måtte komme ind så. Rigtig arrogant

Det kan nogen gange være rigtig vanskeligt at få lægen til at tage det alvorligt i telefonen.

for at de finder årsagen nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Jep det gjorde jeg.
Og så sagde han at jeg jo måtte komme ind så. Rigtig arrogant

Lyder godt, giv gerne en opdatering....

Og rigtig god bedring

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

Update!
Kom ind til en sød vagtlæge som fuldstændig afviste ideen om at det skulle være et angstanfald (som jeg selv havde sagt!), så det var dejligt at vide.

Han målte og lyttede, snakkede og undersøgte. Og kom frem til at det kunne være et blodtryksfald, for lav blodprocent eller simpelthen ren udmattelse. Og må indrømme at der har været meget på programmet for tiden.

Anmeld

14. september 2012

Muhmi

Update!
Kom ind til en sød vagtlæge som fuldstændig afviste ideen om at det skulle være et angstanfald (som jeg selv havde sagt!), så det var dejligt at vide.

Han målte og lyttede, snakkede og undersøgte. Og kom frem til at det kunne være et blodtryksfald, for lav blodprocent eller simpelthen ren udmattelse. Og må indrømme at der har været meget på programmet for tiden.

GODT at du kom ind til en forstående læge! Det andet kan man simpelthen ikke bruge til noget!

Sørg for at passe godt på dig selv og få sovet rigeligt, masser af væske og en omgang havregrød/gryn til morgenmad, så skal du nok blive så god som ny!

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

GODT at du kom ind til en forstående læge! Det andet kan man simpelthen ikke bruge til noget!

Sørg for at passe godt på dig selv og få sovet rigeligt, masser af væske og en omgang havregrød/gryn til morgenmad, så skal du nok blive så god som ny!

Ja det var rigtig dejligt!

Jeg skal nok passe på mig selv har jo en lille baby der har brug for en veloplagt mor

Anmeld

14. september 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Update!

Hvor er det dejligt at møde forstående og søde læger! Godt det var sådan en du kom ind til!

Hjem og slappe af og passe på dig selv!

Rigtig god bedring og god weekend

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Hvor er det dejligt at møde forstående og søde læger! Godt det var sådan en du kom ind til!

Hjem og slappe af og passe på dig selv!

Rigtig god bedring og god weekend

Ja det var bestemt noget helt andet end ham i telefonen!

Tusind tak og i lige måde

Anmeld

14. september 2012

Ciss

Godt at du kom til en læge, som tog dig alvorligt.

Rigtig god bedring!

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Godt at du kom til en læge, som tog dig alvorligt.

Rigtig god bedring!

Tusind tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.