Bør jeg ringe til vagtlægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.597 visninger
38 svar
0 synes godt om
14. september 2012

Anonym trådstarter

Da jeg var i Matas idag, får jeg det rigtig dårligt.
Får en trykkende hovedpine, bliver super svimmel og ør i hovedet, føler at mine ben bliver gummi under mig og får blå læber og negle.
Går ud og får noget luft, det bliver en smule bedre.

Men jeg er stadig dårlig. Føler mig udmattede, træt og totalt slatten. Har lidt følelsesforstyrrelser. Og mega hovedpine.

Hele min graviditet igennem døjede jeg med en lav blodprocent - kan det være det og er det noget er skal være nervøs for nu?

Ville I ringe til vagtlægen? Er bange for h*n bare siger at det er et angstanfald - men dem døjer jeg altså ikke med, så det er det ikke.
Men på basis af symptomerne kunne det godt ligne.

Læste at det jernmangel og dermed blodmangel kunne skyldes en blødning i tarmene? Jeg har selv pletblødt (gør ikke lige nu) og min aff. er ikke sammenhængende (altså det kommer som mange små klumper) og er mørk.
Beklager detaljerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

Muhmi

Får en trykkende hovedpine, bliver super svimmel og ør i hovedet, føler at mine ben bliver gummi under mig og får blå læber og negle.

Men jeg er stadig dårlig. Føler mig udmattede, træt og totalt slatten. Har lidt følelsesforstyrrelser. Og mega hovedpine.

Hele min graviditet igennem døjede jeg med en lav blodprocent - kan det være det og er det noget er skal være nervøs for nu?

Ville I ringe til vagtlægen? Er bange for h*n bare siger at det er et angstanfald - men dem døjer jeg altså ikke med, så det er det ikke.

Læste at det jernmangel og dermed blodmangel kunne skyldes en blødning i tarmene? Jeg har selv pletblødt (gør ikke lige nu) og min aff. er ikke sammenhængende (altså det kommer som mange små klumper) og er mørk.
Beklager detaljerne.

Ja jeg ville bestemt ringe efter vagtlægen... Blå negle og læber er altså ALDRIG et godt tegn på noget som helst.. Jeg vil opfordre dig til at ringe og især når nu du er gravid!

Anmeld

14. september 2012

MissTas

Anonym skriver:

Beklager detaljerne.

jeg tror nok jeg havde givet vagtlægen et kald! specielt hvis du er nervøs, så ring!

god bedring herfra og så håber jeg du finder ud af det

Anmeld

14. september 2012

Faith

Altså med det du beskriver, kan jeg altså ikke forstå hvordan du overhovedet kan overveje IKKE at ringe til vagtlægen

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Ja jeg ville bestemt ringe efter vagtlægen... Blå negle og læber altså ALDRIG et godt tegn på noget som helst.. Jeg vil opfordre dig til at ringe og især når nu du er gravid!

Jeg er skam ikke gravid nu men fødte for ca. 2 mdr siden.

Men tror du det kan være tegn på jernmangel?

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

jeg tror nok jeg havde givet vagtlægen et kald! specielt hvis du er nervøs, så ring!

god bedring herfra og så håber jeg du finder ud af det

Tak
Ja er ret nervøs og specielt fordi at jeg bliver ved med at have vildt trykkende hovedpine

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Altså med det du beskriver, kan jeg altså ikke forstå hvordan du overhovedet kan overveje IKKE at ringe til vagtlægen

Nej det er nok rigtig

Anmeld

14. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Faith skriver:

Der må jeg altså erklære mig enig

TS: Skynd dig hellere at ring til vagtlægen!

Anmeld

14. september 2012

Muhmi

Jeg er skam ikke gravid nu men fødte for ca. 2 mdr siden.

Men tror du det kan være tegn på jernmangel?

Det skal jeg ikke kunne sige 100% om det er det... Men nej for mig lyder det ikke som jernmangel... Ved jernmangel bliver du træt og ja utilpas. Men at du får gummiben, trykkende hovedpine og blå læber+negle på et split sekund lyder ikke for mig som ganske alm. jernmangel... Det lyder altså ret alvorligt og jeg ville få det tjekket med det samme....

Er du meget træt efter du har født? Får du nok søvn nu her? Spiser du som du skal?

Anmeld

14. september 2012

MissTas

Anonym skriver:

Tak
Ja er ret nervøs og specielt fordi at jeg bliver ved med at have vildt trykkende hovedpine

du skal bar ringe!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.