Bør jeg ringe til vagtlægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Det skal jeg ikke kunne sige 100% om det er det... Men nej for mig lyder det ikke som jernmangel... Ved jernmangel bliver du træt og ja utilpas. Men at du får gummiben, trykkende hovedpine og blå læber+negle på et split sekund lyder ikke for mig som ganske alm. jernmangel... Det lyder altså ret alvorligt og jeg ville få det tjekket med det samme....

Er du meget træt efter du har født? Får du nok søvn nu her? Spiser du som du skal?

Ja hun sover stort set hele natten og får da spist rimelig igennem dagen. Som regel altid de tre hovedmåltider og lidt snacks ind imellem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

Lone Jakobsen

kan kun give de andre ret... få ringet til vagtlægen. og giv endelig en opdate her når du har ringet.

Anmeld

14. september 2012

SussieThyssen

Jeg synes også du skal ringe...jeg kan ikke lide din voldsomme hovedpine og beskrivelsen af farven på dine læber/negle

Kærligst

Sussie

Anmeld

14. september 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Ja hun sover stort set hele natten og får da spist rimelig igennem dagen. Som regel altid de tre hovedmåltider og lidt snacks ind imellem.

Hvor tit har du afføring og er det altid klumper der kommer når det er?

Og tror altså ikke at vagtlægen vil affeje det her som værende et angstanfald og hvis det er det, så skal det jo også tjekkes hvorfor du får dem.....

Anmeld

14. september 2012

Alexander&Lærke

Jeg fik det på samme måde i starten under min gaviditet 2 gange var jeg ved at besvime, det skete heldigvis ikke og jordmor sagde at det var normalt under garviditeten når kroppen var på ekstra arbejde. 

Jeg ville nok også konatkte vagtlægen, det kan sagtens være din blodprocent.. Jeg var selv mega træt utilpas efter jeg havde født og fik ved et lægebesøg målt blodprocenten som var normal men lægen sagde at den nemt kunne falde når man lige havde født... 

Men tage og giv dem et ring, måske de bare siger at du må se om du får det sådan igen. Men ring lige for en sikkerhedsskyld.

Anmeld

14. september 2012

Ciss

Ring med det samme!

Det KAN være rigtig alvorligt - og i så fald skylder du da din baby at passe så godt på dig selv!

Og hvis det ikke er det, er der ABSOLUT ingen, som tager skade af, at du har kontaktet vagtlægen, og med den symptomliste er der heller ingen, som kommer til at undre sig over at du ringer el lign.

for at du får hurtig og god hjælp, så du hurtigt er i god form igen.

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Hvor tit har du afføring og er det altid klumper der kommer når det er?

Og tror altså ikke at vagtlægen vil affeje det her som værende et angstanfald og hvis det er det, så skal det jo også tjekkes hvorfor du får dem.....

Som jeg sagde - lægevagten mente det var et angstanfald Forstår det simpelthen ikke?

Ja det kommer som regel altid i klumper. Har hver/hveranden dag.

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jeg synes også du skal ringe...jeg kan ikke lide din voldsomme hovedpine og beskrivelsen af farven på dine læber/negle

Kærligst

Sussie

Lægen sagde angstanfald Men jeg slog det hen og sagde at det mente jeg bestemt ikke. Så skulle komme ind.

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

Mette&Alexander skriver:

Jeg fik det på samme måde i starten under min gaviditet 2 gange var jeg ved at besvime, det skete heldigvis ikke og jordmor sagde at det var normalt under garviditeten når kroppen var på ekstra arbejde. 

Jeg ville nok også konatkte vagtlægen, det kan sagtens være din blodprocent.. Jeg var selv mega træt utilpas efter jeg havde født og fik ved et lægebesøg målt blodprocenten som var normal men lægen sagde at den nemt kunne falde når man lige havde født... 

Men tage og giv dem et ring, måske de bare siger at du må se om du får det sådan igen. Men ring lige for en sikkerhedsskyld.

Jeg er ikke gravid nu fødte for ca. 2 mdr siden.

Anmeld

14. september 2012

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Ring med det samme!

Det KAN være rigtig alvorligt - og i så fald skylder du da din baby at passe så godt på dig selv!

Og hvis det ikke er det, er der ABSOLUT ingen, som tager skade af, at du har kontaktet vagtlægen, og med den symptomliste er der heller ingen, som kommer til at undre sig over at du ringer el lign.

for at du får hurtig og god hjælp, så du hurtigt er i god form igen.

Er ikke gravid nu
Lægen mente angstanfald
Forstår det altså ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.