Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pikku Myy skriver: Så var der lige lidt flere muligheder. -det var jo ikke det jeg efterlyste Tak, jeg må lige kigge på om det kunne være noget for ham.
Så var der lige lidt flere muligheder. -det var jo ikke det jeg efterlyste
Tak, jeg må lige kigge på om det kunne være noget for ham.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
trunte89 skriver: Ja, det er der. Tror dog efterhånden ikke der er så mang af den gamle model. De hedder vidst det samme.
Ja, det er der. Tror dog efterhånden ikke der er så mang af den gamle model. De hedder vidst det samme.
Hvis de falder fra hinanden, er det vel også svært at sælge dem videre
Tak for hjælpen!
Yurie skriver: Det ved jeg godt. Jeg fortalte hvad min nevø har og det giver dig lidt flere muligheder
Det ved jeg godt. Jeg fortalte hvad min nevø har og det giver dig lidt flere muligheder
Du har ikke misforstået mig, vel? Det var for sjov. Hvis du har, så undskyld! Jeg er meget taknemmelig for at du tog dig tid til at hjælpe!
Pikku Myy skriver: Hvis de falder fra hinanden, er det vel også svært at sælge dem videre Tak for hjælpen!
Pikku Myy skriver: Du har ikke misforstået mig, vel? Det var for sjov. Hvis du har, så undskyld! Jeg er meget taknemmelig for at du tog dig tid til at hjælpe!
Yurie skriver: Nej nej har ikke misforstået dig
Nej nej har ikke misforstået dig
Godt - jeg blev lige lidt i tvivl
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128