Nintendo hvad? -til en 4årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

TNBC

Pikku Myy skriver:

Jeg spørger lige dumt: psp?

http://www.google.dk/search?tbm=isch&source=mo g&hl=da&gl=dk&tab=wi&q=psp&sa= N&biw=480&bih=241#p=0
Den her, som jeg også synes er supergod. Der er spil på og så kan man vist hente flere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

mortilnoahogmelina

Pikku Myy skriver:

Jeg vidste slet ikke der var noget der hed en xl - det må jeg lige lure på.

Og så er jeg enig med dig i at han ikke skal have en med 3D. Jeg mener faktisk at have læst at det er noget skidt før en hvis alder, men ligegyldigt hvad, så synes jeg nu at det må være nok med 2D...

Tak for svar!

ja 3D grænsen hedder 7 år ..

Jeg håber du finder den du finder bedst for dit barn Held og lykke med jagten

Anmeld

14. september 2012

TNBC

Pikku Myy skriver:

Det mener jeg også at have hørt.

Jeg hørte den i en butik, hvor en bedstemor vil kø e til 5årigt barnebarn. Det er noget med at deres hjerne

Anmeld

14. september 2012

Lone Jakobsen

støtter op om de andre. Rasmus er 3 år og har en dsi xl. han bruger den super meget. han både spiller og hører musik på den. og den er super nem at have med i bilen når vi kører langt

Anmeld

14. september 2012

trunte89

Pikku Myy skriver:

God pointe - den tager jeg bestemt med mig

Er Lite modellen robust?

Ja det synes jeg den "nye" er hvertfald. Vi købte først en gammel model af den, og efter en tur på gulvet, så gik den fra hinanden. Men den nye her er rigtig god, og sidder sammen på en anden måde.

Anmeld

14. september 2012

Pikku Myy

Yurie skriver:

http://www.google.dk/search?tbm=isch&source=mo g&hl=da&gl=dk&tab=wi&q=psp&sa= N&biw=480&bih=241#p=0
Den her, som jeg også synes er supergod. Der er spil på og så kan man vist hente flere

Så var der lige lidt flere muligheder. -det var jo ikke det jeg efterlyste

Tak, jeg må lige kigge på om det kunne være noget for ham.

Anmeld

14. september 2012

Pikku Myy

Mortil2tiloktober skriver:

ja 3D grænsen hedder 7 år ..

Jeg håber du finder den du finder bedst for dit barn Held og lykke med jagten

Tak

Anmeld

14. september 2012

Pikku Myy

Lone Jakobsen skriver:

støtter op om de andre. Rasmus er 3 år og har en dsi xl. han bruger den super meget. han både spiller og hører musik på den. og den er super nem at have med i bilen når vi kører langt

Jeg tror hellere jeg må få kigget på den der dsi xl Mange tak for svar!

Anmeld

14. september 2012

Pikku Myy

trunte89 skriver:

Ja det synes jeg den "nye" er hvertfald. Vi købte først en gammel model af den, og efter en tur på gulvet, så gik den fra hinanden. Men den nye her er rigtig god, og sidder sammen på en anden måde.

Så der er en ny og en gammel model? Det skal jeg lige være opmærksom på hvis vi ender med at kigge på brugt. Ved du om de hedder noget forskelligt?

Anmeld

14. september 2012

trunte89

Så der er en ny og en gammel model? Det skal jeg lige være opmærksom på hvis vi ender med at kigge på brugt. Ved du om de hedder noget forskelligt?

Ja, det er der. Tror dog efterhånden ikke der er så mang af den gamle model. De hedder vidst det samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.