Hva kan det være???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

Camillos

tulle09 skriver:

Har sovet lidt på det inat. Har stadig ondt men det bliver ikke rigtig til mere end det...
Har fået afvide de ikk stopper det da jeg er over 34 fulde uger... Fødte sidste gang i 30+3....

godt... .. spiren må godt blive derinde et par dage endnu .. men det er altså ikke faretruende hvis du skulle føde nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

tulle09

Camillos skriver:

godt... .. spiren må godt blive derinde et par dage endnu .. men det er altså ikke faretruende hvis du skulle føde nu 

Nej ved jeg... Har også sagt han bare kan komme hvis han vil...

Anmeld

14. september 2012

SussieThyssen

Godt at høre at der er styr på det..nu vidste jeg jo heller ikke at du har født før..men man skal påasse lidt på..der kan jo være forskellige årsager til fødsel så længe før termin, altså rent medicinske årsager, derfor reagerede jeg som jeg gjorde 

Anmeld

14. september 2012

tulle09

SussieThyssen skriver:

Godt at høre at der er styr på det..nu vidste jeg jo heller ikke at du har født før..men man skal påasse lidt på..der kan jo være forskellige årsager til fødsel så længe før termin, altså rent medicinske årsager, derfor reagerede jeg som jeg gjorde 

Forstår jeg godt... Men kan så fortælle dig at jeg snart har en dreng på 3 der er født 30+3 og han fejler endnu ikke noget... Og går i børnehave og snakker faktisk helt flyende så på trods af hans hårde start på livet han det super godt...

Anmeld

14. september 2012

SussieThyssen

tulle09 skriver:

Forstår jeg godt... Men kan så fortælle dig at jeg snart har en dreng på 3 der er født 30+3 og han fejler endnu ikke noget... Og går i børnehave og snakker faktisk helt flyende så på trods af hans hårde start på livet han det super godt...

dejligt at høre..ja nogle har det af en eller anden grund med at føde en del før termin..ligesom at andre har det med at gå over 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.