Hva kan det være???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. september 2012

tulle09

Er her til aften ved en 18 tiden begyndt at få krafttige mens smerter og syntes bare de er blevet værer...

Hva er det der kan skyldes de her smerter er idag 36+2..

Håber nogen kan svare for det godt nok begyndt at være lidt ulidlig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

AnneP

tulle09 skriver:

Er her til aften ved en 18 tiden begyndt at få krafttige mens smerter og syntes bare de er blevet værer...

Har ikke noget svar, men syntes da du skulle ringe til FG og hører dem!

Anmeld

13. september 2012

SussieThyssen

det kunne lyde som om du er ved at gå i fødsel, så jeg synes bestemt du skal se at få ringet til FG, og med det samme

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. september 2012

Linsi

tulle09 skriver:

jeg har også mange mens smertelignende smerter, men det er plukkeveer... har du haft meget af det.. ? for de kan også begynde at virke voldsomme her den sidste måneds tid? 

Anmeld

13. september 2012

tulle09

Lindi skriver:

jeg har også mange mens smertelignende smerter, men det er plukkeveer... har du haft meget af det.. ? for de kan også begynde at virke voldsomme her den sidste måneds tid? 

Nej ikk rigtig... Men det strækker sig om i lænden nu også og det spænder godt til syntes jeg....

Anmeld

13. september 2012

SussieThyssen

tulle09 skriver:

Nej ikk rigtig... Men det strækker sig om i lænden nu også og det spænder godt til syntes jeg....

Veer..og 4 uger for tidligt, hvis din termin passer...se du hellere at få ringet..det er ikke noget du skal tage let på

Anmeld

14. september 2012

SussieThyssen

Noget nyt?

Anmeld

14. september 2012

M (:

tulle09 skriver:

For at spiren bestemmer sig for at blive i hulen lidt endnu! 

Anmeld

14. september 2012

Camillos

SussieThyssen skriver:

det kunne lyde som om du er ved at gå i fødsel, så jeg synes bestemt du skal se at få ringet til FG, og med det samme

Kærligst
Sussie

tror ikke de gør noget for at stoppe en fødsel i uge 36+. de stoppede min fødsel uge 33+4 men vil ikke gøre noget for at stoppe den 34+4 . er heldigvis nået til 35+ nu

Anmeld

14. september 2012

tulle09

Har sovet lidt på det inat. Har stadig ondt men det bliver ikke rigtig til mere end det...
Har fået afvide de ikk stopper det da jeg er over 34 fulde uger... Fødte sidste gang i 30+3....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.