Ka+Ma=Be skriver:
AARJ
Det er jo vanvittigt! Jeg bor i en 2 værelses lejlighed i Valby til 700.000 kr!
Jeg har tit talt med kæresten om hvorvidt man kunne gå på kompromis og flytte længere ud på landet. Det er bare svært synes jeg
Men for fanden vi kunne bo lågsus hvis vi gjorde!
Vi bliver nødt til at flytte fordi vi ikke har plads nok
Benjamin fylder mere og mere og har efterhånden rimelig meget brug for sit eget værelse. Nu hvor han er blevet så stor, kunne det være rart med et sted som er hans og hvor han kan "gøre hvad han vil".
Problemet er, at vi gerne vil flytte i hus, og det kan ikke lade sig gøre her eftersom at husene koster et sted mellem 3. og 7. mio
Hvis det er mindre skal vi enten flytte ud af kommunen eller i villalejlighed og så ryger pointen lidt.
Det er noget der fylder meget pt 
Haha hvor er det bare nogle gode sandheder der kommer på bordet!
Elsker stereotyper og fordomme
De er altid bund for en god diskussion 
Har i dialekt der hvor du bor? 
Haha, ja, det er sgu noget af en forskel.
Jah, det kan jeg godt se, vi har heller ikke værelse til Penny her og jeg synes også det ved at være tiltrængt, vi vil gerne snart have vores soveværelse for os selv.
hehe
Kender kun alt for godt til hvor meget det kan fylde, vi står og skal flytte her inden april næste år, da vi har begrænset lejeperiode i det her hus og jeg synes godt nok det er svært at beslutte sig til hvor og hvad vi skal bo i.
Især når man egentlig gerne vil købe sit eget, så vi snakker lidt om at leje os ind i den by vi har kig på, for så at lære den at kende, før vi tager en endelig beslutning, vi har nemlig en ide om at vi skal finde DET hus vi skal blive i.. like forever. xD haha.
Kan godt lide ideen om at mit barn vokser op det samme sted, et sted hvor man kan lave hakker i dørkarmen hvert år for at se om hun er vokset, et sted hvor hun kan gå i børnehave og skole med de samme børn og at man er godt inde i lokalsamfundet, det er nemlig alt sammen noget som jeg ikke selv har være privilegeret nok til at opleve.
Men der findes da en masse fine steder rundt om storbyen.
- Men kan godt se at det kan være svært, når man nu er vandt til byen. Hvad er det du drømmer om med et hus?
kunne forestille mig en have var en af tingene, det synes jeg i hvert fald tit jeg høre fra dem der får børn som bor i byen.
Ja, og honest to God, der er nok af dem herovre.. Altså.. jeg vil jo vove og påstå at jeg ikke har accent, men lidt har jeg jo nok, tror man bliver farvet af det sted man bor, men da jeg har boet en stor del af mit liv i østjylland, så har jeg nok også lidt med derfra, og min svigerfamilie snakker vidst også mere eller mindre normalt.
med undtagelse af min svigerfars forældre, de gamle morsingboer (En ø, som folk heromkring gør nar af, da det eftersigende kun er rakkerpak, skøre kugler og gamle mennesker der bor der) MEN er man oprindeligt derfra så snakker man altså underligt, jeg må spørge dem om at omformulere sig mange gange når vi er sammen med dem, for jeg fatter hat.
Derudover har jeg en ekskæreste der nærmest var tosproget inden for dansk og det fandt jeg først ud af da jeg kom med ham hjem hvor han lige pludselig slog over i VOLDSOM jydsk accent og jeg tænkte "HVEM er den bonderøv jeg er kærester med?" haha.. ydermere måtte han oversætte hans forældre for mig i 4 mdr. før jeg fattede hvad de sagde når de snakkede til mig, det var en ynderst akavet situation.
Men.. det er mest den ældre generation herovre der taler underligt.