"Lidt" billeder fra Benjamins fødselsdag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2012

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Eeeeej, ser du ik "Den store bagedyst"? Macaroons ser såååå lækre ud. Men selvom det ikke er dem, ser de lækre ud alligevel

Haha nej det gør jeg godt nok ikke! Hvor kommer det? DR?

Det må jeg da lige finde ud af hvad er Lyyyder som noget der med GARANTI er lækkert!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

HeidiØ

Ka+Ma=Be skriver:

Haha nej det gør jeg godt nok ikke! Hvor kommer det? DR?

Det må jeg da lige finde ud af hvad er Lyyyder som noget der med GARANTI er lækkert!  

Ja, DR! faktisk i aften - de er vidst 5 tilbage.. så er der tema'er hver gang! I aften er det chokolade!

Anmeld

18. september 2012

Ka+Ma=Be

Ja, DR! faktisk i aften - de er vidst 5 tilbage.. så er der tema'er hver gang! I aften er det chokolade!

AAARJ jeg kan ikke lige chokolade!  

Men lyder ellers som et lækkert program! Bliver nok lige nødt til at lure det på et tidspunkt  

Anmeld

18. september 2012

MomInTheMaking

Ka+Ma=Be skriver:

Ja det skulle man i hvert fald tro! Benjamin har virkelig krævet sit territorie her hjemme haha

Ja det er lidt tid til! Men det bliver da med garanti rigtig hyggeligt! Skal i så holde det indendørs? (Tror lidt sensommeren har glemt os .)

Og tak skal du ha! 

Hehe.. kender det kun alt for godt og jeg frygter lidt det værste her når hun fylder år, det er lidt som om familien synes at alt larmende plastik legetøj fra helvede skal havne hos os og det synes jeg egentlig ikke så godt om når jeg nu har en drøm om trælegetøj og øko dimser

Ja, vi holder det indendørs, tror ikke det ville blive en succes udenfor med det her vejr. haha.. men vi bor heldigvis til det. Vi har 120 m2 fordelt på to rum og et badeværelse, så det ene "rum" er nærmest en gildesal, så skal alle vores ting bare rykkes lidt rundt, så skulle der nok være plads til de 25+ mennesker der dukker op.

Anmeld

18. september 2012

Ka+Ma=Be

Mom In The Making skriver:

Hehe.. kender det kun alt for godt og jeg frygter lidt det værste her når hun fylder år, det er lidt som om familien synes at alt larmende plastik legetøj fra helvede skal havne hos os og det synes jeg egentlig ikke så godt om når jeg nu har en drøm om trælegetøj og øko dimser

Ja, vi holder det indendørs, tror ikke det ville blive en succes udenfor med det her vejr. haha.. men vi bor heldigvis til det. Vi har 120 m2 fordelt på to rum og et badeværelse, så det ene "rum" er nærmest en gildesal, så skal alle vores ting bare rykkes lidt rundt, så skulle der nok være plads til de 25+ mennesker der dukker op.

Hooold nu kæft!  Jeg har 60 kvm  Hehe, hvor finder man så meget plads henne?

Så må du holde stor-bytte-dag hihi. Jeg skulle heldigvis kun bytte en heldragt som jeg havde i forvejen. (Blev så byttet til bukser, vanter og hue  Shhh!)

Anmeld

18. september 2012

HeidiØ

Ka+Ma=Be skriver:

AAARJ jeg kan ikke lige chokolade!  

Men lyder ellers som et lækkert program! Bliver nok lige nødt til at lure det på et tidspunkt  

Hva SIGER du???  Ej, det gad jeg faktisk godt jeg ikke ku li! Ej manner! INGEN form for choko?

Anmeld

18. september 2012

MomInTheMaking

Ka+Ma=Be skriver:

Hooold nu kæft!  Jeg har 60 kvm  Hehe, hvor finder man så meget plads henne?

Så må du holde stor-bytte-dag hihi. Jeg skulle heldigvis kun bytte en heldragt som jeg havde i forvejen. (Blev så byttet til bukser, vanter og hue  Shhh!)

Jeg bor jo af helvede til ude på landet i det mørke vestjylland aka UDKANTS DANMARK! Så her er der MEGET plads for INGEN penge.

Vi gir 4500,- med alt.. internet, tv, el.. ALT! MEN så er der altså også 6 km. til nærmeste handlemulighed og busserne køre kun 6 gange om dagen og endnu mindre i weekenderne. - men jeg klager bestemt ikke, jeg nyder at være så tæt på naturen og jeg er heller ikke så god til storbyer, der er for meget lys (neon skilte etc.) og "larm"..

Herude er man heldig hvis man kan høre en ko "muh'e" efter kl. 20.00 haha.

Jah. det kommer nok også til det, så længe jeg kan gøre det uden at Penny forstår det. om nogen år er der jo ikke så meget at gøre når/hvis hun forelsker sig i en omgang bratz eller "prinsesser".. XD

Da vi holdte Fest for Penny var der heller ikke nogen dobbeltgængere, det var jeg ret overrasket over, for det er alligevel mange gaver. - Hellere bytte det og få noget man elsker end at have noget man ikke kan lide.

Anmeld

18. september 2012

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Hva SIGER du???  Ej, det gad jeg faktisk godt jeg ikke ku li! Ej manner! INGEN form for choko?

Ja det er sq rigtigt!  Mange siger at det er mærkeligt! haha. Til gengæld er jeg SUCKER for cola!   ÆV!

Anmeld

18. september 2012

Ka+Ma=Be

Mom In The Making skriver:

Jeg bor jo af helvede til ude på landet i det mørke vestjylland aka UDKANTS DANMARK! Så her er der MEGET plads for INGEN penge.

Vi gir 4500,- med alt.. internet, tv, el.. ALT! MEN så er der altså også 6 km. til nærmeste handlemulighed og busserne køre kun 6 gange om dagen og endnu mindre i weekenderne. - men jeg klager bestemt ikke, jeg nyder at være så tæt på naturen og jeg er heller ikke så god til storbyer, der er for meget lys (neon skilte etc.) og "larm"..

Herude er man heldig hvis man kan høre en ko "muh'e" efter kl. 20.00 haha.

Jah. det kommer nok også til det, så længe jeg kan gøre det uden at Penny forstår det. om nogen år er der jo ikke så meget at gøre når/hvis hun forelsker sig i en omgang bratz eller "prinsesser".. XD

Da vi holdte Fest for Penny var der heller ikke nogen dobbeltgængere, det var jeg ret overrasket over, for det er alligevel mange gaver. - Hellere bytte det og få noget man elsker end at have noget man ikke kan lide.

Ahhh, that is why!! Hehe. Det er fandme snyd at det skal være så billigt at bo på landet! Men ja der er jo nok en grund til at det er sådan

Jeg eeelsker til gengæld byen og kan slet ikke forholde mig til, at jeg nok er nødt til at flytte herfra en dag  

Ja så længe de er så små, kan man stadig bestemme og fravælge lidt Så må man se hvad de går banannas over når de bliver større (ser allerede en fremtid i selskab med gometi, bakugan, ben10 og hvad fanden det alt sammen ellers hedder  .)

Men ja, helt klart hellere bytte og så bruge det, end at gemme på det i år uden at få glæde af det!

Anmeld

18. september 2012

HeidiØ

Ka+Ma=Be skriver:

Ja det er sq rigtigt!  Mange siger at det er mærkeligt! haha. Til gengæld er jeg SUCKER for cola!   ÆV!

ÅÅRH me too!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.