Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godaften de damer
Jeg sad lige og kiggede lidt billeder igennem og ville dele lidt fra Benjamins fødselsdag!
Vi holdte hans fødselsdag d. 8. september sammen med hele familien Det var en lang dag, men Benjamin var glad og fik da også en lille velfortjent lur Og han fik selvfølgelig en masse dejlige gaver.
Det var også dagen hvor han fik sin aller første kage! hehe. Meget ambivalent for moar'en, så den blev ikke så stor Og så havde jeg bagt nogle særdeles "giftige" boller Stor succes hos ungerne.
Det var i det hele taget en super vellykket dag (og til sidst et billede af alt hans nye legetøj der står og roder alle vejne .)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eeeej, kanon billeder!! Dejligt I havde en fantastisk dag! Er det en slags macaroons I får? de ser lækre ud!
Ka+Ma=Be skriver: Godaften de damer Jeg sad lige og kiggede lidt billeder igennem og ville dele lidt fra Benjamins fødselsdag! Vi holdte hans fødselsdag d. 8. september sammen med hele familien Det var en lang dag, men Benjamin var glad og fik da også en lille velfortjent lur Og han fik selvfølgelig en masse dejlige gaver. Det var også dagen hvor han fik sin aller første kage! hehe. Meget ambivalent for moar'en, så den blev ikke så stor Og så havde jeg bagt nogle særdeles "giftige" boller Stor succes hos ungerne. Det var i det hele taget en super vellykket dag (og til sidst et billede af alt hans nye legetøj der står og roder alle vejne .)
haha.. er det en (lege)stue på det sidste billede?
Dejligt i have en god dag og hold som altid en lækker unge du har dig.
Glæder mig godt nok til at se hvad Penny får når det er hendes tur, men vi fejre hende først d. 20 okt. så der er læææænge til.
Det ser da rigtig ud til i har haft en rigtig dejlig dag...
Og sikke en masse gaver han har fået og store ting, jeg ved nu heller ikke hvor vi skal gøre af alt Naia´s legetøj for storbrors fylder allerede det hele hihi
Dejlige billeder Tillykke med ham igen
HeidiØ skriver: Eeeej, kanon billeder!! Dejligt I havde en fantastisk dag! Er det en slags macaroons I får? de ser lækre ud!
Maca-hvaffor-noget? hihi. Det var en slags chokoladekage i små runde stykker og så med hindbærmousse imellem Mmm!
Mom In The Making skriver: haha.. er det en (lege)stue på det sidste billede? Dejligt i have en god dag og hold som altid en lækker unge du har dig. Glæder mig godt nok til at se hvad Penny får når det er hendes tur, men vi fejre hende først d. 20 okt. så der er læææænge til.
Ja det skulle man i hvert fald tro! Benjamin har virkelig krævet sit territorie her hjemme haha
Ja det er lidt tid til! Men det bliver da med garanti rigtig hyggeligt! Skal i så holde det indendørs? (Tror lidt sensommeren har glemt os .)
Og tak skal du ha!
SaNiNa skriver: Det ser da rigtig ud til i har haft en rigtig dejlig dag... Og sikke en masse gaver han har fået og store ting, jeg ved nu heller ikke hvor vi skal gøre af alt Naia´s legetøj for storbrors fylder allerede det hele hihi
Det var det bestemt!
Ja det fylder godt! Rigtig godt! Er helt overbevist om, at vi bliver nødt til at flytte - snarest muligt.
Har et vennepar med to børn, som også lige har måtte smide en sort sæk med legetøj ud, da den mindste havde fødselsdag hehe
maryjane skriver: Dejlige billeder Tillykke med ham igen
Tusind tak skal du have
Ka+Ma=Be skriver: Maca-hvaffor-noget? hihi. Det var en slags chokoladekage i små runde stykker og så med hindbærmousse imellem Mmm!
Eeeeej, ser du ik "Den store bagedyst"? Macaroons ser såååå lækre ud. Men selvom det ikke er dem, ser de lækre ud alligevel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128