HVILKE familier kommer I selv fra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Mine forældre var begge gift før de mødte hinanden, og havde tilsammen 5 børn hver for sig. Så blev de gift, og jeg voksede op med MEGET forelskede forældre i et nybygget hus i Haderselv, som de selv havde bygget under kartoffelkuren i de tidligere 1980´ere.
 -------------------------------------           -------------------------------------------------------
De bedste minder jeg har fra min barndom er bl.a. fra messerne i udlandet hvor jeg sled super hårdt i det, men også blev accepteret og regnet som en fuld ud voksen og vigtig holdspiller af mine forældre. Det har været fedt at vokse op med begge mine forældre derhjemme, og samtidig set og lært at intet kommer af sig selv, og at man skal knokle for at få det man vil. Det har også været hårdt og trælst i de perioder hvor de begge har arbejdet meget, og i den periode min mor havde kræft, naturligvis.

Hold da op en historie - det er jo lige til en dramaserie på DR   Hvor var de seje sådan selv at bygge hus og senere starte egne firmaer begge to! Og så fandt de jo hinanden til sidst på trods af kræft og kriser - det er da lidt smukt    Jeg krydser fingre for din mor! Men hun lyder sej - så det skal nok gå i sig selv igen!

Rosa - med en powermor som dog hele tiden har celleforandringer der skal skrabes ud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2009

Siber

Jeg kommer fra familien DK. mor, far og en storebror. Vi er opvokset på Bornholm, (mine forældre bor der stadigvæk) boede i en villa, men ingen vovse! Min mor arbejde deltid, så vi har ikke været meget i DP, og har slet ikke gået på frit. Min mor var altid hjemme når vi kom hjem fra skole. Vi boede i et kvarter hvor der var masser af børn, det var bare at gå ud på vejen, så var der nogen at lege med!
Min far er elektriker og min mor sekretær. Men nyder begge nu er være på efterløn. Der har været masser af tryghed og kærlighed i min barndom, så der er ikke de store dramaer. Mine forældre har altid været der for mig, og er det stadigvæk, de stiller altid op, også selvom vi er flyttet til Norge!
Min bror er gift og har to børn, er uddannet maler og pæd. og er flyttet tilbage til fødeøen.

Ja jeg kommer vel egentlig fra en arbejder fam.

Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.