Farmand i stuen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2012

Bassemor<3

nu ved jeg ikke hvor gammel jeres søn er, men tænker at han måske har brug for mere tryghed/er mere omklamrende, fordi han ved der snart kommer en mere, han har måske mere brug for at mærke dig lige i tiden fordi han ved der skal ske noget stort. Jeg tror jeg ville forsøge at forklarer ham det så godt man nu kan, og lade ham være i sengen, men sørge for at han ved at det ændre sig når lillesøster kommer. og så ville jeg lade lillesøster sove i egen seng helt fra start

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

rogerrasch

MorDk skriver:

Åh for pokker også! De sidste mange mange nætter har vores søn kommet ind til os mellem kl.00.00 og 03.00 og vil sove inde ved os. Da jeg har haft ondt i maven/bækken har jeg ikke magtet at følge ham tilbage i seng og bruge tid på det. Min kære mand har heller ikke taget initiativ til det... så nu er vi her... Farmand har de sidste nætter sovet på sofaen i stuen og så har Bassen og jeg sovet i sengen. det har fungeret ok. ALLE har fået søvn, men det er bare ikke nogen holdbar løsning! Vi har snakket om det. MEN sagen er den jeg snart skal føde... og som det er lige nu magter jeg ikke at være vågen for at få Bassen til at sove. Farmand går i skole og skal tidligt op og passe den... Hvad pokker stiller jeg/vi op? det gik lige så godt med at SOVE IGENNEM! Ja man vænner sig hurtigt til det "gode"... Nu kommer lillesøster snart og tænker det ikke bliver nemmere... for Bassen vil med garanti også være inde i soveværelset sammen med os... fordi lillesøster er der. Ved det selvfølgelig ikke... men sådan tænker jeg...

Hvad skal vi stille op? Hvad sys I? Nogle gode råd?

Skal vi bare lade det ligge lidt... så længe vi kan holde det ud... eller vil det bare blive endnu værre... og sværre at få "omvendt" ham?

HJÆLP!

hmm hvor gammel er dit barn da??? det kan være svært at vænne dem fra det igen, min kæreste's søster's søn er 10 år og er først lige begynmdt at blive i sin egen seng 

Anmeld

16. september 2012

MinNoah

Vores dreng er 3 år og han kommer stort set hver nat indimellem os... Jeg synes ikke det gør noget mere, han ligger efterhånden også fint stille og sparker/hopper ikke rundt som han gjorde i 2 års alderen...

Det er nok blevet en vane (dårlig måske) hos os... men det giver søvn til os alle, og det er egentlig hyggeligt nok..... :-) Vi lægger bare vægt på at han skal falde i søvn i egen seng.... så vågner han som regel mellem 2 og 4 og kommer ind mellen os.

Når nummer to kommer, så må vi vende den til at sove i lift/vugge ved siden af - eller simpelthen skaffe os en større seng! Det ER jo dejligt at alle kan sove sammen!

Anmeld

16. september 2012

EnGodMor

Tulle28 skriver:

Vi har valgt at acceptere at sådan er det bare lige nu. For vores datters vedkommende handler det om tryghed og nu, hvor hun lige er blevet storesøster, skal hun ikke føle at der ikke længere er plads til hende i mors og fars seng. Men det er da en aaaaaaanelse trangt med 2 voksne og 2 børn

Anmeld

16. september 2012

merle2010

min mand stod for det meste op om natten da jeg var højgravid..

jeg havde så ondt i bækkenet og kunne knapt rejse mig... at skulle ind og trøste min datter 2 eller 3 gange om natten gjorde at jeg intet søvn fik...

men hun blev lagt i sin egen seng hele tiden... hendes lillebror der nu er 10 uger, sover også i sin egen seng om natten, dog inde ved siden af vores seng..

vores datter får lov at putte hos os hvis hun er virkelig ked.. der skal væreplads til alle

Anmeld

16. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Et par mdr inden jeg sku føde købte vi en større seng. Thea kommer nemlig altid trissende ind til os, først på natten. Hun ligger på alle mulige mærkelige måder. Lige før jeg ka blive helt rundtosset af at kigge på hende.

Det gode ved den nye seng var også at den hjalp på min bækkenløsning. Alberte sover i en vugge ved siden af sengen. Syntes det er lidt dejligt at ha ungerne hos os. Håber i også ka finde en god løsning. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.