Farmand i stuen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2012

2babygirls

MorDk skriver:

Ja men tænker... når lillesøster kommer så vil der ske nogle forandringer... og "måske" vil han komme ind til os igen...

Han skiftede til Juniorseng sidst i juli... og først her den seneste tid har han sovet igennem i egen seng. De sidste dage er han så vågnet og kommet ind. Ved ikke helt hvad det handler om. Måske sker der meget i hans hovedet for tiden... eller også vil han bare mærke trygheden.

Må overveje kraftigt at følge ham tilbage og så se hvad der sker... Måske vil det gå ganske smertefrit... hvem ved!

Igen... så magter jeg det bare ikke pt. Åhhh det er sgu et dilemma!

Men takker for råd!!

Den er svær.. Vi skifter selv til juniorseng om en måned så lillesøster kan arve tremmesengen til januar.
Men måske du kan "Lokke" med noget??? Her er en bog lige stillet med et sovedyr, så hun får lov at bytte bog 2 gange inden vi siger godnat.

Selvfølgelig kan han være inde i en periode hvor han mangler tryghed, og så skal han også have lov. Måske det bare er fordi det er fedt at kunne stige ud af sin seng og kravle ind til mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

Sjl-msl-Mkl

MorDk skriver:

Ja jeg må stramme mig an... og så også få Lillefar på banen ...

Altså sammen kan man sparke røv..

Anmeld

12. september 2012

MorDk

Baby2påvej skriver:

Den er svær.. Vi skifter selv til juniorseng om en måned så lillesøster kan arve tremmesengen til januar.
Men måske du kan "Lokke" med noget??? Her er en bog lige stillet med et sovedyr, så hun får lov at bytte bog 2 gange inden vi siger godnat.

Selvfølgelig kan han være inde i en periode hvor han mangler tryghed, og så skal han også have lov. Måske det bare er fordi det er fedt at kunne stige ud af sin seng og kravle ind til mor

Ja det er liiige det jeg tror .... Han kommer snigende... og falder også hurtigt i søvn igen. Ligger og kysser mig og krammer mig...

MEN han karder også rundt og slå koldbøtter (liiige til at få pip af) Så det ender jo med manden rejser sig og lægger sig på sofaen i stuen...  Så vi alle kan få ro.

Åh det er sgu en dum en... Skulle ikke have sagt JA første gang hihi...

Anmeld

12. september 2012

MorDk

Sjl-msl-Mkl skriver:

Altså sammen kan man sparke røv..

ENIG

Anmeld

12. september 2012

2babygirls

MorDk skriver:

Ja det er liiige det jeg tror .... Han kommer snigende... og falder også hurtigt i søvn igen. Ligger og kysser mig og krammer mig...

MEN han karder også rundt og slå koldbøtter (liiige til at få pip af) Så det ender jo med manden rejser sig og lægger sig på sofaen i stuen...  Så vi alle kan få ro.

Åh det er sgu en dum en... Skulle ikke have sagt JA første gang hihi...

Der er da heller ikke noget bedre end at putte og kramme, men her ligger Madeleine også og losser endten mig eller Martin, og så ryger hun sku retur. Det gider jeg ikke. Og hun accepterer det stort set altid.
Lige stille ellers er det egen seng.

Anmeld

12. september 2012

dorthemus

MorDk skriver:

Åh for pokker også! De sidste mange mange nætter har vores søn kommet ind til os mellem kl.00.00 og 03.00 og vil sove inde ved os. Da jeg har haft ondt i maven/bækken har jeg ikke magtet at følge ham tilbage i seng og bruge tid på det. Min kære mand har heller ikke taget initiativ til det... så nu er vi her... Farmand har de sidste nætter sovet på sofaen i stuen og så har Bassen og jeg sovet i sengen. det har fungeret ok. ALLE har fået søvn, men det er bare ikke nogen holdbar løsning! Vi har snakket om det. MEN sagen er den jeg snart skal føde... og som det er lige nu magter jeg ikke at være vågen for at få Bassen til at sove. Farmand går i skole og skal tidligt op og passe den... Hvad pokker stiller jeg/vi op? det gik lige så godt med at SOVE IGENNEM! Ja man vænner sig hurtigt til det "gode"... Nu kommer lillesøster snart og tænker det ikke bliver nemmere... for Bassen vil med garanti også være inde i soveværelset sammen med os... fordi lillesøster er der. Ved det selvfølgelig ikke... men sådan tænker jeg...

Hvad skal vi stille op? Hvad sys I? Nogle gode råd?

Skal vi bare lade det ligge lidt... så længe vi kan holde det ud... eller vil det bare blive endnu værre... og sværre at få "omvendt" ham?

HJÆLP!

Accepter at det er det der fungerer lige nu og giver din dreng tryghed..han skal nok komme til at sove i sin egen seng igen Jeg tror ikke på, at man kan give sine børn dårlige vaner når det kommer til tryghed

Min datter sover fra tid til anden stadig hos mig hele natten og kommer nok ind ca. fire gange om ugen ud på morgenen. Det er okay. Hun er to år og der sker så meget i kroppen og hovedet på hende så jeg tror at det er det hun har brug for lige nu.

Måske reagerer jeres dreng ubevidst på de forandringer der sker i øjeblikket.

Anmeld

12. september 2012

Ellie79

MorDk skriver:

Åh for pokker også! De sidste mange mange nætter har vores søn kommet ind til os mellem kl.00.00 og 03.00 og vil sove inde ved os. Da jeg har haft ondt i maven/bækken har jeg ikke magtet at følge ham tilbage i seng og bruge tid på det. Min kære mand har heller ikke taget initiativ til det... så nu er vi her... Farmand har de sidste nætter sovet på sofaen i stuen og så har Bassen og jeg sovet i sengen. det har fungeret ok. ALLE har fået søvn, men det er bare ikke nogen holdbar løsning! Vi har snakket om det. MEN sagen er den jeg snart skal føde... og som det er lige nu magter jeg ikke at være vågen for at få Bassen til at sove. Farmand går i skole og skal tidligt op og passe den... Hvad pokker stiller jeg/vi op? det gik lige så godt med at SOVE IGENNEM! Ja man vænner sig hurtigt til det "gode"... Nu kommer lillesøster snart og tænker det ikke bliver nemmere... for Bassen vil med garanti også være inde i soveværelset sammen med os... fordi lillesøster er der. Ved det selvfølgelig ikke... men sådan tænker jeg...

Skal vi bare lade det ligge lidt... så længe vi kan holde det ud... eller vil det bare blive endnu værre... og sværre at få "omvendt" ham?

HJÆLP!

Her flyttede storesøster også nærmest ind i dobbeltsengen efter lillebror var født. Vi orkede ikke at tage kampen så længe vi alle fik søvn. Efter et par uger flyttede hun selv ud igen og siden har hun ikke gidet at sove hos os. Tror det handlede om den nye hverdag og hun havde brug for at få bekræftet at hun også stadig var der. Så giv ham lidt tid og får I sovet må det have 1. priotet lige nu så du er frisk til den næste udfordring der venter jer

Anmeld

16. september 2012

MyLove E

MorDk skriver:

HJÆLP!

Sådan forgår det også lidt her. Her er det bare far og søn som går på sovesofaen og sover. Så mor kan sove og være frisk til arbejde. De næste par dage bliver det nok også sådan hvis han vågner. For han tumler rundt og det kan mine sår i maven ikke klare.. Håber ikke han vågner og har mareridt som han tit har for jeg kan ikke holde til at gå med ham.

Anmeld

16. september 2012

MorDk

Sådan forgår det også lidt her. Her er det bare far og søn som går på sovesofaen og sover. Så mor kan sove og være frisk til arbejde. De næste par dage bliver det nok også sådan hvis han vågner. For han tumler rundt og det kan mine sår i maven ikke klare.. Håber ikke han vågner og har mareridt som han tit har for jeg kan ikke holde til at gå med ham.

Det er SÅ hårdt at skulle op og trøste mm.

I nat sov han hele natten i sin seng Uha det var dejligt kan du tro!!!

Anmeld

16. september 2012

MyLove E

MorDk skriver:

Det er SÅ hårdt at skulle op og trøste mm.

I nat sov han hele natten i sin seng Uha det var dejligt kan du tro!!!

Elias har heldigvis også sovet fint de sidste par nætter.

Men ja det er hårdt, vi har nætter hvor der kan gå to tre timer hvor han bare græder og græder :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.