MorDk skriver:
Åh for pokker også! De sidste mange mange nætter har vores søn kommet ind til os mellem kl.00.00 og 03.00 og vil sove inde ved os. Da jeg har haft ondt i maven/bækken har jeg ikke magtet at følge ham tilbage i seng og bruge tid på det. Min kære mand har heller ikke taget initiativ til det... så nu er vi her... Farmand har de sidste nætter sovet på sofaen i stuen og så har Bassen og jeg sovet i sengen. det har fungeret ok. ALLE har fået søvn, men det er bare ikke nogen holdbar løsning! Vi har snakket om det. MEN sagen er den jeg snart skal føde... og som det er lige nu magter jeg ikke at være vågen for at få Bassen til at sove. Farmand går i skole og skal tidligt op og passe den... Hvad pokker stiller jeg/vi op? det gik lige så godt med at SOVE IGENNEM! Ja man vænner sig hurtigt til det "gode"... Nu kommer lillesøster snart og tænker det ikke bliver nemmere... for Bassen vil med garanti også være inde i soveværelset sammen med os... fordi lillesøster er der. Ved det selvfølgelig ikke... men sådan tænker jeg...
Hvad skal vi stille op? Hvad sys I? Nogle gode råd?
Skal vi bare lade det ligge lidt... så længe vi kan holde det ud... eller vil det bare blive endnu værre... og sværre at få "omvendt" ham?
HJÆLP!
Accepter at det er det der fungerer lige nu og giver din dreng tryghed..han skal nok komme til at sove i sin egen seng igen

Jeg tror ikke på, at man kan give sine børn dårlige vaner når det kommer til tryghed

Min datter sover fra tid til anden stadig hos mig hele natten og kommer nok ind ca. fire gange om ugen ud på morgenen. Det er okay. Hun er to år og der sker så meget i kroppen og hovedet på hende så jeg tror at det er det hun har brug for lige nu.
Måske reagerer jeres dreng ubevidst på de forandringer der sker i øjeblikket.
Anmeld