hm, nu føler jeg mig lidt nødsaget til at svare på denne tråd, da der er i mine øjne kan være flere årsager til at de bliver lagt i narkose pga. tænderne.
jeg var afsted med min datter i går for at få hende lagt i narkose og hun fik rykket to tænder ud. jeg kan berette at det bestemt ikke var morsomt, men min datter (4) klarede det bare super flot. det viste sig at der var en stor tandbyld , så det var godt vi fik det gjort. hun havde haft konstant ondt i flere dage, og alm børnepanodil kunne ikke holde smerterne væk selvom vi kørte fuld dosis, og måtte supplere med stærkere præperat til sidst.
grunden til at det i det hele taget er kommet på tale med narkose, er at hun lider af ekstrem tandlægeskræk grundet nogle totalt inkompetente tandlæger, der ikke har haft et eneste lille begreb om at håndtere børn eller i øvrigt at lave deres arbejde ordentligt!!!
sidst vi var til tandlæge, måtte vi bedøve hende, så hun blev meget sløv og så hun ikke ville kunne huske det bagefter. alt sammen på grund af en løs fyldning. på trods af dette var vi 4 voksne til at holde hende 

og det går jo også ud over tandlægens arbejde...
det ved jeg ikke om der er nogen der vil byde deres børn ret mange gange??
hun er simpelthen panisk angst for at få lavet noget inde i munden, hvilket har fået hendes huller til blot at blive værre og værre (hun har dårlige tænder samt har haft brug for at bruge tandtråd, men det har vi aldrig fået oplyst
)
i må undskylde hvis jeg virker en smule harm, men tror aat dette emne ramte et blødt punkt, da jeg for det første er fuld af susende hormoner og har oplevelsen medat lægge min datter i narkose i frisk erindring 

knus charlotte
Anmeld