Louise17 skriver:
Puha det gør mig så ondt at læse.... Håber du kommer ovenpå igen, men det er et snit i sjælen som aldrig kan blive fixet helt.. 
Godt at der er blevet taget så godt hånd om dig, andet ville jo være absurt...
Jeg er siden 4 års alderen blevet misbrugt af min onkel.. Og jeg må ærlig indrømme, fuck hvor er jeg glad for det er en dreng jeg venter.. Jeg får det lidt dårlig sommetider, fordi jeg bange for der sker ham noget, selvom han er dreng.. Jeg er så bange for jeg ikke er god nok. Jeg kan faktisk godt genkende det der med at se nøgne børn osv, har en bonus datter på 8, jeg kan ikke klare at se hende uden for lidt tøj på.. Men man kan også vende den og sige, nu ved jeg hvordan jeg skal beskytte mine kommende børn + bonus datter fra det, nu jeg mere opmærksom/over beskyttene.. 
Jeg synes det flot du hare skrevet det du har skrevet, tak fordi du delte din oplevelse 

Jamen meget er blevet bedre og vi er på rette vej - stille og roligt...
Valgte at være åben omkring det, som ellers har været lukket land. Men hun fortjener det bedste og en mor der kan kunne klare de 'daglige' ting..
Min stædighed og vilje er en rigtig stor hjælp, men også den der spænder ben nogle dage.
Men det er hårdt, rigtig hårdt... Hun kan jo slet ikke gøre for at hun er en pige og det går rigigt godt.
Anmeld