Mor til Frederic og Freya skriver:
Har 2 pks i bagagen...
1. er med den store på snart 4 år - han lå i tværleje og ville ikke vendes og ud skulle han jo... 38+2
2. er med Freya på 5 mdr og hun kom ud i 38+4. Det var i samråd med special læge - special jm og terapeut.
Blev misbrugt i plejefamilie og da jeg fandt ud af vi vented en pige, valgte jeg hende psykisk fra. Ikke om jeg skulle have en pige, ville aldrig kunne skifte hendes ble - se hende uden tøj eller bade hende... Har holdt mig fra piger, selv under børnepasning og altid følt jeg var forkert... Er aldrig selv blevet gyn. undersøgt eller lign., kan slet ikke at folk skal røre mig dernede eller bare kigge.
Gik til egen læge og bad om hjælp, for kan jo godt ellers - da vi jo har Frederic og ham har vi gjort det godt med. Så fik skiftet jm og læge på sygehus, fik flere scaninger og fik det psykiatriske akut team ud på hjemme besøg. Fik lavet special fødselsplan, hvor de forskellige vidste hvilken hjælp og støtte jeg/vi havde brug for. Havde sp ud inden fødsel - så vi også der kunne lave en plan. Og vi fik alle de dage på barsels afd vi havde brug for og de skifted hende de første par dage mm.
Min specielle jm fik mig rykket så jeg var den første til pks og hun valgte at bruge sin fridag på at følge os helt til døren. Det har gjort en kæmpe forskel, da hun grundet vores samtaler kendte mig og min problemstilling, men også vidste hvor hun kunne presse mig... Så selv da de lagde karteter hængte de et klæde op, så jeg ikke kunne se hvad de laved..
Har stadig terapi en gang om ugen, hvor jytte (terapeut) kommer herhjem. Og sp kommer nu hver mdr, dog ikke i de mdr der er undersøgelser hos egen læge... Hun var der de første mdr hver uge...
Anmeld