Symptomer... Update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2012

AnnaK89

Babytrold123 skriver:

Så har jeg skrevet forkert, jeg testede for 3 dage siden, og der var en meget utydelig streg, måske skygge, måske streg...

Hvis du har testet positiv for 3 dage siden, så er det jo der du havde ÆL?
Så er jeg ret sikker på at den bare har givet udslag på ÆL.
Og med hensyn til billederne, så kan vi ikke vurdere om du ser gravid ud, da ingen af os egentlig ved hvordan du ser ud.
Og det er altid nemt at se gravid ud på billeder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

LilleChelle

Symptomerne lyder meget som ægløsningssymptomer - kan godt ligne graviditetssymptomer. Og når du kun lige har haft ægløsning for få dage siden, så er det umuligt at teste for HCG nu. Tag en test igen om nogler uger - hvor du burde få din mens. Ingen grund til at gøre det før en eventuel menstruation er udeblevet. 

Mht. billederne, så er det ikke en gravidmave Når man bliver befrugtet sætter ægget sig helt nede, gemt godt væk i bækkenet. Så der skal du noget længere hen før du begynder at kunne se en gravidmave - det nogle kan se tidligt, er at deres mave bliver oppustet, men det er hormonelt. 

Anmeld

12. september 2012

**Ønskebabyen

Er du sikker på det ikke var en ægløsningstest du brugte den anden dag??

Ja undskyld mig, men synes det virker noget indviklet/forvirrende/rodet det du skriver.. og synes ikke det helt hænger sammen.

Det kunne virke lidt som om du ikke helt har sat dig ind i det med ægløsning, befrugtning, (forventet)mens osv. ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.