Symptomer... Update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2012

Lookingforward

Miss Church skriver:

Udfra din beskrivelse af udflådet d. 9, lyder det til, at du havde æl der. Kan godt forstå at du er forvirret 

Men de symptomer du har, minder de ikke meget om symptomer på ægløsning? Så er det måske det du mærker? 

Jeg kan bare ikke forstå hvorfor symptomerne så først kommer nu  Det med stikken i maven og ømme brystvorter var der dog også d. 9...
Kan jeg være blevet gravid i sidste måned selvom jeg havde min mens d. 27 august??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

Lookingforward

Slott skriver:

Hvis du havde æl d. 9/9 - kan du da umuligt teste positiv nu. Det er jo kun 4 dage siden.

Men forstår det ikke helt. For har du ikke også skrevet i en anden tråd igår at du testede positiv 5 dage efter æl og det er der jo slet ikke gået endnu, hvis du havdebæl d. 9/9?

Så har jeg skrevet forkert, jeg testede for 3 dage siden, og der var en meget utydelig streg, måske skygge, måske streg...

Anmeld

12. september 2012

Miss Church

Babytrold123 skriver:

Jeg kan bare ikke forstå hvorfor symptomerne så først kommer nu  Det med stikken i maven og ømme brystvorter var der dog også d. 9...
Kan jeg være blevet gravid i sidste måned selvom jeg havde min mens d. 27 august??

Det kan du jo i princippet godt, men så tror jeg bare at din test-steg ville være meget tydligt. Men ved det ikke  

Var der farve i den test du tog? Eller var der bare en hvid streg? 

Psyken kan desværre også give en hel del symptomer. Men håber da ikke det er tilfældet ved dig. 

Personligt, har jeg altid ømme brystvorter omkring ægløsning og indtil 3 dage før mens. Det har du ikke oplevet før? 

Anmeld

12. september 2012

Lookingforward

Nej, har ALDRIG haft det sådan her før!
Hverken før jeg begyndte på p-piller, mens jeg var på p-piller, og nu hvor jeg igen er uden
Jeg er træt, har humørsvingninger, har fået ømme nipples (), stikken og muren i underlivet, kvalme, enorm træthed og voldsomt øget tissetrang
Jeg ved faktisk ikke om der var farve i den, den var så utydelig..

Anmeld

12. september 2012

Miss Church

Babytrold123 skriver:

Nej, har ALDRIG haft det sådan her før!
Hverken før jeg begyndte på p-piller, mens jeg var på p-piller, og nu hvor jeg igen er uden
Jeg er træt, har humørsvingninger, har fået ømme nipples (), stikken og muren i underlivet, kvalme, enorm træthed og voldsomt øget tissetrang
Jeg ved faktisk ikke om der var farve i den, den var så utydelig..

Det er da mystisk. 

Men der er jo ikke rigtig andet for at teste, når det er tid til det. Selvom det er svært at vente. 

Men  for at den viser positiv

Anmeld

12. september 2012

Lookingforward

Miss Church skriver:

Det er da mystisk. 

Men der er jo ikke rigtig andet for at teste, når det er tid til det. Selvom det er svært at vente. 

Men  for at den viser positiv

Tak 

Anmeld

12. september 2012

Lookingforward

Lige et par billeder fra her til aften - kan altså ikke forstå det, manden siger at jeg ser gravid ud, synes jeg jo egentlig også selv... Jeg kan heller ikke trække maven ind så bump'en forsvinder, så et eller andet er der
Maven er også hård, ligesom hvis den er spændt...

Hvad mener I...?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. september 2012

Lookingforward

Babytrold123 skriver:

Lige et par billeder fra her til aften - kan altså ikke forstå det, manden siger at jeg ser gravid ud, synes jeg jo egentlig også selv... Jeg kan heller ikke trække maven ind så bump'en forsvinder, så et eller andet er der
Maven er også hård, ligesom hvis den er spændt...

Hvad mener I...?

Forresten, undskyld de lidt sære billeder, men kunne ikke overføre billederne fra tlf'en, så måtte tage billeder af skærmen med webcam

Anmeld

12. september 2012

Jupiter

Babytrold123 skriver:

Forresten, undskyld de lidt sære billeder, men kunne ikke overføre billederne fra tlf'en, så måtte tage billeder af skærmen med webcam

Sådan lige mht. billederne vil jeg sige, at så har jeg set gravid ud i mange år

Jeg har tabt 20 kilo, og det har resulteret i at de resterende kilo sidder lige dér og ligner en lille baby-mave. så jeg synes det er svært at vurdere noget ud fra et billede.

Men altså - symptomerne og udebleven mens er jo det man være nogenlunder sikker på, så det ville jeg sætte min lid til i stedet

Anmeld

12. september 2012

Lookingforward

Jupiter skriver:

Sådan lige mht. billederne vil jeg sige, at så har jeg set gravid ud i mange år

Jeg har tabt 20 kilo, og det har resulteret i at de resterende kilo sidder lige dér og ligner en lille baby-mave. så jeg synes det er svært at vurdere noget ud fra et billede.

Men altså - symptomerne og udebleven mens er jo det man være nogenlunder sikker på, så det ville jeg sætte min lid til i stedet

Det var også det jeg tænkte i starten, at jeg bare havde taget på
Men jeg har ALTID været normalvægtig, og har altid haft en flad mave - nu er den så småt ved at udvikle sig en sjov lille bule som er fast og sidder lige nederst på maven
Det er ikke fedt, for der er intet at få fat i, og jeg kan umiddelbart heller ikke lige se andre steder på kroppen at jeg har lagt mig ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.