Tynen skriver:
Nu venter jeg godt nok "kun" nr. 2, men YES!
Jeg kender udemærket de følelser.
Jeg kan faktisk slet ikke kende mig selv denne gang og det er vildt frustrerende.
Sidste gang fik jeg skrevet om graviditeten hver evig eneste dag, lavede en bog om det, shoppede babytøj og sådan rigtig råhyggede.
Nu har jeg kun lige fået skrevet lidt de første par uger (Er 25 uger henne nu), orker overhovedet ikke at lave en bog og alt går bare mere op i rytmer og rutiner når den store er hjemme.
Jeg er blevet sygemeldt vildt tidligt med plukveer denne gang og skal ikke regne med at komme tilbage som det ser ud nu.
Dette giver anledning til dårlig samvittighed og jeg føler jeg er gået fuldstædig i stå.
Så ja - Jeg kan klart mærke en forskel fra første gang.
Føler med dig.. Jeg ved hvordan det er.. For jeg går selv hjemme med plukkeveer, jeg har bare ikke givet lægen besked endnu, for så er alt slut for mig.. Jeg har i forvejen svært ved at holde på fosteret.. Havde de samme problemer med 1 og nr. 2. især nr. 2.. Så jeg er meget spændt på hvordan den her kommer til at gå.. Puuh, lang tid til december.
Men ligeså snart jeg begynder og beklage mig over smerter og plukkeveer så slutter alt sjovt for mig.. Så, så længe jeg selv kan håndter mine smerter så gider jeg ikke sige noget videre.
Jeg går desværre hjemme i forvejen pga en kraftig depression over min skilsmisse.. Så syns sku det hele bare køre der ud af.. Suk.. Det er bare så svært og få alle følelser til at munde ud i et og være lykkelige..
Anmeld