Blandet følelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2009

Dutchji

Jeg har det også sådan og udfra at læse alle svarene er jeg ret sikker på at det nok er helt normalt...

Til gengæld har jeg også op til flere gange tænkt på om jeg kan komme til at få den samme kærlighed til mit andet barn som jeg har til det første??
Er det helt hen i vejret eller lyder det som en følelse i andre også har prøvet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2009

3rollinger

Dutchji skriver:

Jeg har det også sådan og udfra at læse alle svarene er jeg ret sikker på at det nok er helt normalt...

Til gengæld har jeg også op til flere gange tænkt på om jeg kan komme til at få den samme kærlighed til mit andet barn som jeg har til det første??
Er det helt hen i vejret eller lyder det som en følelse i andre også har prøvet?

Jeg tror det er en tanke som stort set alle moedre der skal have mere end et barn har oplevet.

Og jeg tror ogsaa at ligesaa mange moedre har maatte sande at man kan sagtens elske baade 2, 3 og 15 boern

Ligesaa vel som man baade kan elske sin far og sin mor. Og 3 soeskende hvis man har det. Man har heldigvis ikke kun én portion kaerlighed der skal deles mellem mange. Kommer der et nyt mennsker faar man en helt ny portion kaerlighed til denne lille ny baby.

Derfor kan du godt foele noget helt specielt for din foerstefoedte, det tror jeg mange goer. Men derfor elsker du ikke de foelgende mindre.

Knus
Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.